شورای شهر

نامگذاری مکانی در پایتخت به نام آیت الله هاشمی چرا در دستور جلسه فردا قرار نگرفت؟/آخرین وضعیت استعفای احمد مسجد جامعی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اخبار غیررسمی حکایت از این داشت که قرار است در جلسه غیر علنی فردای شورای شهر بحث نامگذاری یکی از معابر شهر تهران به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح و به صورت  طرح دو فوریتی در دستور جلسه گنجانده شود.

 ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار شورا آنلاین در این خصوص گفت: این اخبار بر اساس گمانه زنی ها صورت گرفته و به هیچ وجه جنبه رسمی نداشت. چراکه ابتدا باید مکان آن جا نمایی شود و پس از آن در کمیسیون نامگذاری شورا مطرح شود. این دو مرحله که به اتمام رسید طرح به صحن شورا می آید تا اعضا در خصوص آن تصمیم گیری کنند.

 

وی ادامه داد:البته امکان دارد این موضوع فردا در جلسه غیرعلنی توسط کمیسیون نامگذاری شوا مطرح شود و اگر این طرح را بالای ۱۶ نفر از اعضا امضا کنند امکان دارد که در همین جلسه فردا این طرح دو فوریتی به رای گذاشته شود.

 

قناعتی در خصوص پیشنهاد اسماعیل دوستی درباره اینکه اتوبان رسالت به نام آیت الله هاشمی نامگذاری شود، گفت:بالاخره هر یک از اعضا ممکن است یک پیشنهادی بدهند این بستگی دارد که اعضا به کدام پیشنهاد رای بدهند و طرح پیشنهادی را تصوصب کنند.

 

عضو هیات رییسه شورا در خصوص اینکه آیا استغای مسجد جامعی به دست هیات رییسه رسیده یا خیر گفت:من تا روز چهارشنبه هم پیگیر این موضوع بودم که این استعفا به دست هیات رییسه رسیده است یا خیر که گویا هنوز هیچ استعفایی به دست هیات رییسه نرسیده است و آقای مسجد جامعی درخواستی ارائه نکرده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا