استان

برگزاری جشنواره نواهای انقلابی در کاشان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، فراخوان جشنواره نواهای انقلابی ترنم بیداری که به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود از سوی دبیرخانه اعلام گردید.

بر این اساس علاقه مندان به حضور در این رقابت هنری، می توانند نسبت به ارائه آثار خود تا ۱۵ بهمن ماه آینده در قالب های تک خوانی، سرود و همخوانی اقدام کنند.
 
این جشنواره که تمام گروه های سنی می توانند در آن حضور یابند در موضوعاتی چون نهضت انتظار، انقلاب اسلامی(بصیرت، استکبارستیزی و غرور ملی)، ایثار و شهادت(شهدای انقلاب، دفاع مقدس،فناوری صلح آمیز هسته ای و مدافعان حرم) و نهضت مقاومت و بیداری اسلامی شاهد رقابت شهروندان انقلابی است.
 
متقاضیان به حضور در این جشنواره می توانند آثار خود را به دو شیوه سرود و کلیپ عرضه کنند که در بخش سرود، دانش آموزان مکلف به شرکت در قالب گروه های ۱۵ تا ۲۰ نفره هستند اما در سایر رده های سنی غیر از رعایت موضوعی جشنواره محدودیت اجرایی برای شرکت کنندگان وضع نشده است.
 
آیین اختتامیه این جشنواره ۲۱ بهمن ماه آینده پس از اتمام فرآیند داوری آثار برگزار  شده و از نواهای منتخب تقدیر صورت می گیرد.
 
علاقه مندان به حضور در جشنواره نواهای انقلابی با عنوان «ترنم بیداری» که به همت فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اجرا می شود می توانند با مراجعه به این فرهنگسرا به نشانی میدان شورا، بلوار خاندایی یا تماس با شماره ۵۵۴۲۵۴۳۴ نسبت به انجام مراحل ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر از جزییات این جشنواره هنری اهتمام ورزند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا