اجتماعی و فرهنگی

راه‌اندازی پرواز مستقیم«کیش – استانبول» و «استانبول – کیش»

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهندس «علی‌اصغر مونسان» با اشاره به اهمیت برقراری خطوط پروازی بین کیش و کشورهای همسایه و پیگیری‌های مسئولان این سازمان در این خصوص از برقراری خط پروازی بین کیش و استانبول توسط شرکت هواپیمایی زاگرس خبر داد.

 

وی افزود: توسعه و رونق گردشگری در کیش نیازمند ارتباط مستمر با کشورهای منطقه است و برقراری مسیر پروازی مهم‌ترین زیرساخت و زمینه‌ساز این ارتباطات است.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پرواز مستقیم «کیش – استانبول» به‌صورت رفت و برگشت با قیمت ۷۵۰ هزارتومان از ۲۵ آبان، هرهفته روزهای یکشنبه وچهارشنبه انجام می‌شود و حمل بار مسافران تا سقف ۵۰ کیلوگرم رایگان است.

 

مونسان در ادامه از برقراری خط پروازی «ترکیش» در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش علاوه بر راه‌اندازی خط پروازی ترکیش، به‌زودی پروازهای کارگو نیز برای رفاه حال کسبه و تجار برقرار می‌شود.

 

وی افزود: فراهم کردن امکان تبادل کالا بین کیش وترکیه، ایجاد همکاری و تعامل میان تجار و کسبه دو کشور، جذب سرمایه‌گذاران ترک برای فعالیت درجزیره کیش، ایجاد رقابت در تولید کالای باکیفیت و جذب گردشگران ترک و کشورهای دیگر از مسیر ترکیه از جمله مزایای برقراری این خط پروازی بین کیش و ترکیه است.

 

مونسان خاطرنشان کرد: هم‌چنین با افزایش ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش و ترکیه شرایط مناسبی برای بهره‌گیری از تجارب و پیشرفت‌های ترکیه در زمینه گردشگری حلال، تجارت وصنعت، توسعه گردشگری سلامت و گردشگر ورزشی، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جزیره کیش به دیگر کشورها و افزایش درآمدزایی وایجاد اشتغال فراهم می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا