مدیریت شهری

تقدیر و تشکر شهرداری تهران از اصحاب رسانه

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین با پایان آواربرداری حادثه غم‌انگیز پلاسکو که منجر به شهادت ۱۶ آتش‌نشان فداکار و جمعی از شهروندان شد، شهرداری تهران از زحمات شبانه‌روزی اصحاب رسانه که همگام با تیم‌های امدادی و خدماتی به صورت لحظه‌ای، آخرین اخبار و تصاویر حادثه را مخابره می‌کردند تشکر کرد.

در متن تشکر مرکز ارتباطات شهرداری تهران آمده است:

"بسمه تعالی"

شهادت و فداکاری آتش‌نشانانی که در عملیات نجات مردم، خود دچار حادثه خطیر شده و در حال فداکاری متعهدانه به امتحانی دشوار گرفتار آمده­‌اند، دل را از تحسین و تمجید و نیز از نگرانی و اندوه، آکنده می­‌سازد.

"مقام معظم رهبری"

حادثه تلخ ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت جمعی از آتش­‌نشانان فداکار و شجاع شد، گرچه سخت و جانکاه است، ولی یادآور و تداعی‌کننده ایثارگری، رشادت و همت دوران دفاع مقدس و بازتعریف آن در جامعه و نسل کنونی کشور می­‌باشد.

بروز و نمود جلوه­‌های زیبای همدردی مردم شریف با داغداران و آسیب­‌دیدگان این حادثه جانکاه، آزمون خطیری بود که ملت ایران توانست از آن سربلند بیرون آید. حضور داوطلبانه هموطنان برای امدادرسانی، اهدای خون، آواربرداری، وحدت و همدلی مسئولان کشوری و لشگری، همکاری مردم با نیروی انتظامی و نظامی برای تسریع در امر کمک­‌رسانی، متاثر از ایثارگری پروانه صفتانی بود که برای نجات جان هم‌نوعان خویش به دل آتش زدند.

در این میان خبرنگاران، عکاسان و نمایندگان رسانه­‌های گروهی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی گرفته تا خبرگزاری‌ها و روزنامه­‌ها و سایت­‌ها شبانه‌روز در کنار متخصصین فنی و مهندسی و آتش­‌نشانان قهرمان شهرداری تهران که در پی یافتن پروانه‌های پَرسوخته به آب و آتش می­‌زدند، تلاشی مجدانه و بی‌بدیل داشتند تا اخبار این عملیات خطیر را صحیح، بدون فوت وقت و به صورت مستقیم در اختیار مخاطبان و به ویژه خانواده­‌های گرانقدر شهدا قرار دهند.

تلاشی که در روزهای سخت و غم‌بار قابل وصف و تقدیر نیست، اما در حد بضاعت اندک خود لازم است از این همراهی و همدلی تشکر و قدردانی کنیم.

از اینکه با اخبار دقیق و اطلاع­­‌رسانی مناسب تا حدود زیادی راه شایعات و دروغ ­پردازی­‌های برخی مغرضین و معاندین را خصوصا در صفحات و شبکه­‌های مجازی بستید، از شما سپاسگزاریم و امیدواریم همچون همیشه در تمامی عرصه­‌ها همدل و همراه و کنارمان باشید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا