استان

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در کاشان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، چهارمین همایش پیاده روی خانوادگی صبح جمعه کاشونی در حالی با عطر موسم ولادت امام حسن عسگری(ع)  همراه گردید که برنامه های متنوعی برای شرکت کنندگان پیش بینی شده بود.

در این همایش که با استقبال گسترده شهروندان و خانواده  های آنان مواجه شده بود شرکت کنندگان مسیر مجموعه تاریخی باغ فین تا پارک چهلحصاران را در آب و هوای یک جمعه زمستانی پیمودند. 
 
اجرای برنامه رادیویی زنده از جمله بخش های این همایش پیاده روی به شمار می رفت که با  برنامه های متنوع و متعدد سرگرم کننده فضایی شاد و نشاط آور را به مخاطبان عرضه کرد.
 
اهدای جوایز به شرکت کنندگان در این همایش به قید قرعه برنامه دیگری بود که با حضور علی هاشمی طاهری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کاشان، سردار محمود چهار باغی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس و از فعالان جبهه مقاومت، مجتبی رضازاده مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، محمدرضا متشکره شهردار منطقه چهار و…  برگزار شد.
 
سردار محمود چهارباغی، در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان مدافع حرم، برگزاری چنین اجتماعاتی را حاصل فداکاری ها و ایثارگری های این رزمندگان جبهه حق دانست و همچنین خواستار تداوم  و تقویت چنین برنامه های فرهنگی و ورزشی در سطح شهر شد.
 
مجتبی رضازاده  نیز با پاسداشت ایثارگری های پاک بازان عرصه دفاع از حریم حرم اهل بیت(علیهم السلام) بر اهتمام این سازمان در حفظ و اعتلای آرمان های آنان تأکید کرد. 
 
چهارمین صبح جمعه کاشونی به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و توسط فرهنگسرای معراج این سازمان و با همکاری هیئت ورزش های همگانی و اتوبوسرانی اجرا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا