ورزشی

بازیکنان ملی پوش پرسپولیس نگران هستند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین هفت بازیکن ملی پوش پرسپولیس بعد از آنکه با نظر کارلوس کی روش اردوی تیم ملی در امارات را ترک کرده و به تهران بازگشتند، به سرعت با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه جلسه ای را برگزار کردند و در این جلسه به ابراز نگرانی از شرایط ایجاد شده و احتمال از دست دادن جام جهانی روسیه پرداختند.

طاهری درباره نگرانی بازیکنان از آینده خود در تیم ملی، گفت: بازیکنان یک مقدار دل نگران بودند. به آنها گفتم وظیفه شما این است که با تمام توان در باشگاه و تیم ملی به میدان بروید. به هر حال تعامل بین باشگاه ها و خلاصه و چکیده آن در نهایت به تیم ملی می رسد. این تعامل چند سویه است. نگاه نهایی همه ما هم تیم ملی است. در تیم ملی رنگ ها کنار می رود.

وی افزود: به بازیکنان گفتم اینها مطالبی نیست که نگران باشید. به آنها گفتم در جلسه با تاج این مسائل را حل می کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه یادآور شد: حدود هفت ماه پیش هم چنین مطلبی پیش آمده بود که از آقای تاج خواسته بودم تعاملی بین سرمربی تیم ملی و سایر مربیان برقرار شود. رئیس فدراسیون از بنده پرسید چه کار کنیم. من هم گفتم برانکو را به جلسه می آورم. این نشان دهنده این است که باشگاه به سمت فدراسیون می آید. رئیس فدراسیون پدر خانواده فوتبال است که احترامش لازم است و نگاه پدرانه او باید به باشگاه ها هم یکسان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا