استان

فرهنگسرای فیض کاشان میزبان کارگاه «غذای سالم»

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، این کارگاه با حضور شهروندان کاشانی در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی با محوریت موضوع تغذیه سالم برگزار شد.

 
شرکت کنندگان در این کارگاه با عادات غذایی صحیح و تغذیه مفید آشنا گردیده و همچنین از خطرات استفاده از فست فودها و فرآورده های پرکالری آگاه شدند.
 
«آنفولانزا» و «خودمراقبتی» دیگر کارگاه های این طرح به شمار می روند که به ترتیب در روزهای ۲۱ و ۲۸ دی ماه جاری در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی برگزار می شود.
 
شایان ذکر است نخستین موضوع سلسله کارگاه حفظ سلامتی به «پیشگیری از ایدز» اختصاص داشت که  شیوه های انتقال و راه های جلوگیری از این بیماری رشد یافته جهان امروز در آن تبیین شد.
 
علاقه مندان برای حضور در این کارگاه ها می توانند به فرهنگسرای علامه فیض کاشانی به نشانی میدان قاضی اسدالله ، خیابان شهیدان اسلامی تبار مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۳۱۲۲۱۷ تماس حاصل کنند.
 
سلسله کارگاه های حفظ سلامتی طرحی است که در حوزه سلامت شهروندی به همت فرهنگسرای علامه فیض کاشانی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان در چهار هفته متوالی در دی ماه برگزار می شود.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا