سیاسی

ماجرای پرداختی ۵ میلیونی به کارکنان فرودگاههای کشور

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق اطلاعات به دست آمده مشخص شده که اخیرا به عموم کارکنان فرودگاههای کشور ۵ میلیون تومان داده شده است عنوان کرد: ما از خود کارکنان فرودگاه مهرآباد تهران شنیدیم که نفری ۵ میلیون تومان به تمام کارکنان پرداخت شده ولی منبعی که این پول از آنجا آمده باشد و جزئیات بیشتر ماجرا هنوز مشخص نیست؛ حتی به این کارکنان گفته شده که مبلغی دیگر تا حد سه میلیون تومان در آینده به آنها داده خواهد شد.

 
وی افزود: تعجب می کنیم در شرایطی که دولت مرتبا مشکلات خود را بیان می کند و از کمبود اعتبارات می گوید، چگونه مبالغ اینچنینی پرداخت می شود.
 
حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: ما البته مخالف پرداخت و کمک به کارکنان نیستیم بلکه می گوییم اگر بنا است پرداختی صورت بگیرد به همه کارکنان کشور اعم از کارمندان و کارگران پرداخت شود؛ ضمن آنکه چرا به آن اقشاری که شغل و درآمدی ندارند و یا مددجوی کمیته امداد و بهزیستی هستند، نباید این پول داده شود.
 
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پایان خواستار توضیح دولت در خصوص پرداخت ۵ میلیون تومان پول به عموم کارکنان فرودگاههای کشور شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا