شورای شهر

رفتن مسجد جامعی قطعی نیست/ استعفا از شورا درخواست رئیس جمهور است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار شوراآنلاین در خصوص اینکه آیا موضوع استعفای مسجد جامعی در هیات رییسه مطرح شده است یاخیر گفت:هنوز چیزی به صورت کتبی و رسمی نه از خود ایشان و نه از جای دیگری دریافت نکرده ایم تا بخواهیم این موضوع را در هیات رییسه مطرح کنیم و درباره آن تصمیم گیری انجام دهیم.

 

قناعتی افزود:روز یکشنبه در خصوص بحث استعفا و جدا شدن از شورا با آقای مسجد جامعی صحبت کردم و ایشان گفتند که آقای رییس جمهور با او تماسی داشته است و از او خواسته تامدیریت کتابخانه ملی را به دست بگیرد اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته است.

 

وی ادامه داد:آقای مسجد جامعی مردد بودند که بخواهند از شورا بروند یا خیر اما گفتند اگر اصرار از طرف دولت زیاد باشد و احساس کنم که دولت به من نیاز دارد استعفا می دهم و به کتابخانه ملی می روم اما هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. به همین دلیل و با توجه به اینکه هنوز آقای مسجد جامعی تصمیم قطعی نگرفته اند، هیات رئیسه هم برای پیگیری این موضوع در جلسه فردا ندارد و این موضوع زمانی در دستور جلسه قرار می گیرد که درخواست آقای مسجد جامعی رسما بدست ما برسد.

 

قناعتی در خصوص گزینه جانشین احتمالی گفت: در صورت قطعی شدن جدایی آقای مسجد جامعی طبق قانون نفر بعدی که در لیست آراء انتخاباتی حضور دارد جانشین ایشان خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا