اجتماعی و فرهنگی

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  پلیس راه راهور ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایان هفته محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور به شرح زیر در محورهای شمالی کشور اجرا خواهد شد:

 

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ امروز چهارشنبه تا ۱۴:۰۰ روز شنبه ۹۳/۰۷/۰۴ در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج- چالوس، قزوین- رشت، تهران- سمنان- مشهد، و بالعکس ممنوع است.

 

محور کرج چالوس

الف- تردد انواع تریلر و کامیونها از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه ۹۳/۰۷/۰۴ تا ۳:۰۰ بامداد روز شنبه ۹۳/۰۷/۰۵ از کرج به سمت مرزن آبادممنوع بوده و از ساعت ۱۷۰۰ روز جمعه ۹۳/۰۷/۰۴ تا ۳:۰۰ بامداد روز شنبه ۹۳/۰۷/۰۵ با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد( دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

 

محور هراز

الف- تردد کلیه تریلرها ازاین محور کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد کلیه کامیونها و کامیونت‌ها بجز حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه ، جمعه ۲ – ۳ و ۰۷/۰۴/ ۹۳ از محور هراز ممنوع است.

 

محور فیروز کوه

الف) تردد کلیه تریلرها بجز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه ۰۴/ ۰۷/ ۹۳ از تهران به قائم شهر وبالعکس ممنوع است.

تبصره یک: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر اینصورت از حرکت آنان جلوگیری می‌شود.

تبصره دو : رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامیکه فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می‌شود مجاز به تردد نیستند.

مرکزاطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان کشورمان می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا