اجتماعی و فرهنگی

اجرای «طرح ترافیک» در محدوده زوج و فرد در روز شنبه

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار محمدرضا مهماندار شب گذشته کمیته کاهش آلودگی هوای شهر تهران در شرایط اضطرار تشکیل جلسه داده و با توجه به افزایش آلاینده‌ها در آسمان شهر تهران تصمیم بر آن شد تا از روز شنبه ( ١١ دی ماه) محدودیت طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد اجرا شده و این محدودیت نیز تا ساعت ۱۹ ادامه داشته باشد.


وی با بیان اینکه اجرای این محدودیت بر اساس مصوبه تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت، گفت: محدوده طرح زوج و فرد از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثث و از غرب به بزرگراه‌های چمران و نواب محدود می شود.

وی با بیان اینکه تنها خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک اجازه تردد در محدوده طرح زوج و فرد و ترافیک را خواهند داشت، گفت: خودروهای غیرمجاز توسط دوربین‌ها اعمال قانون و ۲۰ هزار تومان به ازای هر ساعت جریمه خواهند شد.

مهماندار همچنین از تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی خبر داد و افزود: همچنین طرح برخورد با مخدوش کردن پلاک نیز در این ایام تشدید می شود و گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راهور با گشت زنی و در سطح شهر و همچنین استقرار در اطراف مبادی طرح ترافیک با خودروهایی که اقدام به مخدوش یا پوشاندن پلاک خود کرده باشند، برخورد خواهند کرد.


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن درخواست از شهروندان برای پرهیز از ترددهای غیرضرور در شهر تهران اظهارکرد: بهتر است شهروندان برای حضور در محل کار و تردد در شهر نیز از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا