مدیریت شهری

رقص بادبادک ها در همایش ورزشی خانوادگی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، صدها تن از شهروندان پایتخت‌نشین از مناطق ۲۲گانه پایتخت، با حضور در بوستان آب و آتش ضمن تجربه یک ورزش تفریحی و خانودگی مسیری معین را پیاده‌روی کردند و پس از آن بادبادک‌های رنگی را بر فراز آسمان تهران به پرواز در آوردند.

رییس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران، همایش پیاده‌روی و جشنواره بادبادک ها را به منظور ایجاد لحظاتی شاد و ترویج تفریحات سالم برگزار کرد.
 
کاظم دستگردی با اشاره به نحوه اجرای این برنامه گفت: در این همایش تفریحی ـ ورزشی به افرادی که توانستند بادبادک‌های خود را بالاتر از دیگران به پرواز درآورند، جوایزی اهدا شد.
 
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر ورزش گفت: امروز سازمان ورزش شهرداری تهران تلاش می‌کند تا با گسترش زیرساخت‌های ورزشی در سطح استان، تهران را به شهری پویا و با نشاط تبدیل کند.
 
رضایی توسعه فرهنگ ورزش همگانی بین شهروندان را یکی از اهداف مهم شهرداری تهران برشمرد و ادامه داد: بی‌شک توسعه فرهنگ ورزش از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران موجب پویایی و نشاط دربین شهروندان می شود و امیدواریم با توسعه هر چه بیشتر فضاها و امکانات ورزشی، ورزش همگانی را در جامعه حفظ و احیا کنیم.
 
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با ابراز خرسندی از حضور فعال شهروندان تهرانی در این همایش خاطرنشان کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که شهرداری توانست در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، گام های بلندی را بردارد و توانست با حمایت‌های شهردار محترم و جهادی تهران دکتر قالیباف با توسعه ورزش همگانی شاهد پویایی، نشاط، شادابی و کاهش آسیب های اجتماعی شهروندان عزیز تهران باشد.
 
یزدانیان رییس اداره ورزش منطقه۳ نیز در پایان این مراسم با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تفریحی این منطقه اظهار کرد: خوشبختانه منطقه ۳ به دلیل برخورداری از شرایط ویژه گردشگری و برخورداری از پدیده های طبیعی به یکی از مناطق گردشگری پایتخت تبدیل شده و در ایام تعطیلات پذیرای جمع کثیری از علاقمندان و بازدیدکنندگان طبیعت است.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم که امروز اول اردیبهشت ماه در محل بوستان آب و آتش اجرا شد، با حضور معمایی قائم مقام سازمان ورزش، میرزایی معاون ورزش بانوان و دستگردی رییس اداره تفریحات این سازمان، یزدانیان مدیر ورزش منطقه ۳ و شهردار ناحیه ششش این منطقه به قید قرعه به شرکت‌کنندگان دوچرخه و اسکوتر اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا