شورای شهر

بزرگترین مشکل کشور از زاویه دید طلایی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  نایب رییس شواری شهر تهران با اشاره به اینکه از نگاه ما رعایت قانون و حق شهروندی بسیار مهم است و امنیت نیز برای ما در اولویت قرار دارد، افزود: ما چیزی مغایر با قانون و ضوابط نمی‌خواهیم. ما از طراحان طرح تفصیلی، شهردار و اعضای شواری اسلامی تقاضا داریم که تکلیف اهالی این محله را مشخص کنند.


وی خاطر نشان کرد: بعدازظهر در محله شهرک بوعلی بودیم و من آنجا عرض کردم که بعد از ۳۰ سال شهرداری تهران برای کارکنان خود شهرکی احداث کرده بود و ما بعد از گذشت سی سال توانستیم برای این واحدها سند صادر کنیم، ما نباید بابت صدور این سندها خوشحال باشیم بلکه باید عذرخواهی کنیم، کاری که امروز انجام شد می‌توانست سی سال پیش انجام شود.
 
مشکلات یک محله

طلایی با اشاره به اینکه مشابه مشکلات محله شما در بسیاری از محلات دیگر وجود دارد، افزود: متاسفانه با اجرای بزرگراه شهید چمران شکاف و فاصله‌ای میان دو محله ایجاد شد و یکی از محلات با تملک، بازسازی و نوسازی حدود ۷۰تا ۹۰ درصد از مشکلاتشان برطرف شده اما محله دیگر به همان صورت باقی مانده است.

وی توضیح داد: اگر شهرداری اعتقاد دارد که ساخت وساز در این محدوده جان ساکنان را به خطر می‌اندازد باید هم‌تراز با آن جایگزینی تعیین کنند. البته خبرهایی نیز در این خصوص وجود دارد از جمله آنکه در ضلع جنوبی آتی‌ساز حدود ۷ هزارمتر زمین وجود دارد که برای خود شهرداری است و مقرر شد که برای مسکونی بارگزاری شود.
  
نباید مردم را معطل بگذاریم

طلایی افزود: سعی داریم این طرح در کمیسیون ماده ۵ به تصویب برسد تا روزنه امیدی برای ساکنان این محله و عدالت نسبی برقرار شود.

نایب رییس شواری شهر تهران اظهار داشت: نباید مردم را معطل بگذاریم واین شیوه رفتار کردن در شان مردم نیست وباید هرچه سریعتر این موضوع پیگیری شود.
 
وی ادامه داد:  بنده اعتقاد دارم اگر نمی‌توانیم مشکلات این حوزه را یک شبه حل کنیم اما می‌توانیم پیگیر آن باشیم و از سوی دیگر نباید در حوزه خدمات کم بگذاریم و کارهای دیگر را باید انجام دهیم.
 
تا انتها پیگیر مشکلات هستم

نایب رییس شواری شهر با اشاره به اینکه توان شهرداری تهران برای نوسازی و باسازی بافت‌های فرسوده محلات تهران بیش از ظرفیت فعلی است، گفت: انتظار وتوقع ما از شهرداری تهران این است که در همین دوره که مسئولیت شهرداری را برعهده دارید تدبیری انجام دهید و هرچه سریعتر بازسازی این محله‌ها را در اولویت قرار دهند.

بحران مدیریت، بزرگترین مشکل کشور است

نایب رییس شواری شهر تهران اظهار داشت: تنها مشکل بزرگ در کشور بحران مدیریت است و در کشور با کمبود مدیر کارآمد، انقلابی، جهادی روبرو هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه اگر مدیریت کشور در هر سطحی عالمانه، آگاهانه با بصیرت، با برنامه‌ریزی و دقت انجام شود افزود: در صورتی که مدیران وظایف خود را درست انجام دهند بخش قابل توجه ای از مشکلات به وجود نمی‌آید که بخواهیم آنها را حل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا