ورزشی

جلالی:منشا می ماند، برهانی خودش می داند!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجید جلالی درباره اردوی تیم پیکان در جزیره کیش گفت: از روز یکشنبه به  جزیره کیش آمده‌ایم و در این چند روز هم خواستیم که بازیکنان در اختیار ما باشند و هم اینکه کمی هم تفریح کنند؛ چراکه نیم‌فصل سختی که حدود ۶ ماه هم طول کشید پشت سر گذاشتند. به همین دلیل به جزیره کیش آمدیم تا در یک فضای خوب بازیکنان هم تمرین کنند و هم اینکه به تفریح بپردازند.

وی ادامه داد: فردا هم یک بازی دوستانه مقابل بادران در کیش انجام می‌دهیم و تا قبل از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر یک بازی تدارکاتی دیگر در تهران انجام خواهیم داد، اما هنوز حریف ما مشخص نیست.

سرمربی پیکان در باره اینکه لیست ورود و خروج بازیکنان این تیم به کجا رسیده، تصریح کرد: ما لیستی نداریم. ما یک بازیکن برزیلی داشتیم که با او تسویه حساب کردیم و بجای او مهران موسوی را از تیم راه‌آهن به خدمت گرفتیم. همچنین یک بازیکن ارمنستانی از امروز به کیش آمده تا تمرینات او را ببینیم و در صورت تأیید به ما اضافه خواهد شد. از طرف دیگر چند بازیکن جوان هم از تیم‌های پایه مدنظر داریم که آنها را هم زیرنظر خواهیم داشت.

جلالی درباره آخرین وضعیت گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای تیم پیکان و پیشنهادهایی که به این بازیکن رسیده، افزود: ما در این باره صحبت خودمان را انجام داده‌ایم، منشا با ما قرارداد دارد و او جایی نخواهد رفت.

وی درباره آخرین وضعیت آرش برهانی و شایعه کنار گذاشتن او از پیکان، گفت: ما برهانی را آوردیم و او هم با ما قرارداد دارد، اینکه برهانی بازی کند یا نه، یک موضوع فنی است که در اختیار کادر فنی پیکان است. برهانی با ما قرارداد دارد،‌ اما اگر خودش تصمیم دیگری داشته باشد، آن‌زمان داستان فرق می‌کند.

سرمربی پیکان درباره اردوی تیم ملی در دبی و اینکه برخی‌ها انتقاد می‌کنند که چرا تیم ملی به جای کیش به دبی خواهد رفت، افزود: به هر حال جزیره کیش امکانات محدودی در این زمینه دارد، تیمی که به اردو می‌رود مهم‌ترین اصل برای آن زمین تمرین است که در این زمینه جزیره کیش شرایط خوبی ندارد. به نظر من در دو سال آینده باید حداقل ۱۰ زمین استاندارد خوب در این جزیره ساخته شود. جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر برگزار می‌شود و مطمئن باشید از سال ۲۰۱۸ به بعد کشورها و مناطق نزدیک به قطر به دلیل وضعیت آب‌وهوایی مشابه با قطر برای همه کشورها یک جادبه به‌حساب می‌آید. خیلی از کشورها دوست دارند در اطراف قطر که کیش هم شامل آن می‌شود، اردو بزنند و می‌توان از این موقعیت به‌خوبی استفاده کرد.

جلالی ادامه داد: خود من اگر می‌دانستم زمین کیش چنین شرایطی دارد همین چند روز هم به اینجا نمی‌آمدیم. وضعیت زمین کیش خیلی مناسب نیست و این موضوع باعث می‌شود کار آماده‌سازی تیم‌ها دچار مشکل شود. در جزیره کیش امکانات هتل، مراکز خرید  و مراکز تفریحی واقعاً مناسب است، اما تیم‌ها برای تمرین اینجا کار سختی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا