مدیریت شهری

واگذاری مدیریت گرمخانه های تهران به لیدر پرسپولیس/شایعه یا واقعیت؟!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی گفت: هر سال با شروع فصل سرما، شهرداری  تهران خدماتی را به کارتن خواب های شهر ارائه می کند.

وی افزود: شهرداری به افراد کارتن خواب، معتاد متجاهر، در راه مانده و … در قالب گرمخانه ها و سامانسرا ها خدمات ارائه می کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به ارائه خدمات به ۳ تا ۵ هزار کارتن خواب، معتاد و … طی هر شب از سوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در ۱۹ مددسرا و ۲ سامانسرای شهرداری تهران طی هر شب به ۳ تا ۵ هزار کارتن خواب، معتاد، در راه مانده و … خدمات ارائه می شود و این آمار با سرد شدن هوای شهر تهران در حال افزایش است.

ناصحی از راه اندازی مراکز "پرتو" ویژه کودکان بد سرپرست شهر تهران خبرداد و اظهارکرد: در حال حاضر ۱۷ مرکز پرتو در شهر تهران در حال فعالیت هستند که در این مراکز به نوزادان تا کودکان سن زیر ۶ سال خدمات ارائه می شود.

وی با اشاره به فعالیت ۲ همراه سرای ویژه بیماران شهرستانی در پایتخت تصریح کرد: به دلیل مشکلات زیاد همراهان بیماران در شهر تهران جهت اسکان، ۲ مرکز ویژه برای این افراد در پایتخت راه اندازی شده و همراهان افراد بیمار که از شهرستان وارد تهران می شوند می توانند در این مراکز حضور پیدا کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران در خصوص حواشی مطرح شده پیرامون واگذاری مسئولیت گرمخانه های شهر تهران به یکی از لیدرهای تیم فوتبال پرسپولیس اذعان کرد: اداره گرمخانه های شهر تهران، فعالیتی تخصصی به حساب می آید و این مجموعه ها همچنان از سوی مدیر قبلی اداره می شوند.

ناصحی تاکید کرد: چندی پیش برخی از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به همراه لیدرهای این باشگاه بازدیدی از گرمخانه ها داشته اند و حواشی مطرح شده پیرامون واگذاری مسئولیت گرمخانه ها به یکی از لیدرهای پرسپولیس بعد از این اتفاق مطرح شد که به هیچ وجه صحت ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا