استان

جزئیات سرگردانی ۹ ساعته مسافران در فرودگاه مشهد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حسن شیبانی‌کیا، یکی از مسافران پرواز مشهد- تهران اظهار کرد: از ساعت ۷:۳۰ صبح در فرودگاه هستم، بلیت برگشت این پرواز چارتر برای ساعت ۹ است درحالی که هنوز پرواز رفت انجام نشده، همچنین درخواست کردیم که بلیت برگشت‌مان کنسل شود اما به ما اعلام کردند که احتمال کنسل شدن پرواز شما ۵۰ درصد است.

وی افزود: امروز صبح که برای پرواز ساعت ۷:۳۰ به فرودگاه مراجعه کردیم به ما که حدود ۳۰ نفر بودیم اعلام شد پرواز به دلیل نقص فنی انجام نمی‌شود و مسافران با پرواز ساعت ۶:۱۵ رفته‌اند و ما می‌توانیم با پرواز ساعت ۸:۱۵ برویم اما این پرواز هم ظرفیت نداشت و اعلام شد که به طور صد در صد ساعت ۱۲ با پرواز دیگری به تهران می‌رویم که مجددا لغو شد و اعلام شد که هواپیما کوچک بوده و ظرفیت نداشته است، همچنین قرار بود که ساعت ۲:۳۰ از طریق پرواز دیگری به تهران برویم که آن هم عملی نشد.

این مسافر پرواز مشهد- تهران افزود: هم‌اکنون اعلام شده است که با پرواز شرکت هواپیمایی اترک قرار است مشهد را به مقصد تهران ترک کنیم که هنوز انجام نگرفته است. در طی این مدت که مسافران سرگردان بودند پذیرایی و خدمات اقامتی بعد از ۹ ساعت تاخیر ارائه نشد. مدیر شرکت هواپیمایی نیز برای پاسخگویی در فرودگاه حاضر نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا