ورزشی

خوش‌خبر: استویچف تمایل به حضور در ایران دارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرپرست تیم ملی والیبال درباره کارنامه استویچف گفت: بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم نشان می‌دهد که او در تمام تیم‌هایی که حاضر بوده، با نظم و دانش بالایی کار کرده است و خیلی سفت و سخت کارش را پی گرفته است. در واقع همین خصلتش بود که باعث شد فدراسیون والیبال سمت این مربی برود.

او با بیان این که مذاکرات آناستازی همیشه به گونه‌ای است که گویی تمایل به توافق ندارد گفت: آندره آناستازی همیشه یک مدل خاص مذاکره می‌کند که انگار از همان اول تمایلی به کار ندارد. این که چرا از همان ابتدا این بی‌تمایلی را ابراز می‌کند،‌ برای من جای سوال دارد. هر مربی سبک مذاکره خاصی دارد. یکی از آن‌ها از ابتدا درباره مبلغ قرارداد و یکی درباره برنامه‌ها صحبت می‌کند. آناستازی دفعه گذشته ابتدا تمایل داشت با وکیلش فقط صحبت کنیم اما این دفعه شرایط کمی بهتر بود و ما مذاکرات بدون واسطه و مستقیمی را با هم انجام دادیم.

خوش‌خبر درباره این که علت اصلی به‌ توافق نرسیدن با آناستازی چه بود؟ گفت: خواسته‌های او به‌خصوص صحبت‌هایی که درباره دستیارانش انجام داد برای ما قابل قبول نبود. او می‌خواست که یک سری از دستیارانش را به صورت گروهی به تیم ملی ایران بیاورد که فدراسیون زیر بار این موضوع نرفت.

او درباره این که چقدر امیدوار است که استویچف پاسخ مثبت به فدراسیون ایران بدهد و جانشین رائول لوزانو در تیم ملی ایران شود؟ گفت: آن گونه که او در حال بررسی فیلم مسابقه‌های ایران است و آمار و اطلاعاتی که از ما گرفته نشان می‌دهد بررسی‌های دقیقش به دلیل تمایل به حضور در ایران است. او از یک آنالیزور ایتالیایی نیز خواسته تا اطلاعاتی درباره تیم ملی ایران بدهد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و البته پیشنهاد جدیدی به این مربی صورت نگیرد، من فکر می‌کنم که استویچف سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌شود.

خوش‌خبر درباره این که در صورت به توافق نرسیدن با استویچف آیا فدراسیون گزینه دیگری نیز برای سرمربی‌گری تیم ملی دارد یا خیر؟ گفت: قطعا فدراسیون به‌خصوص شخص آقای داورزنی گزینه‌های دیگری هم دارند که هنوز اسامی آن‌ها اعلام نشده است. وقتی ما با استویچف در حال مذاکره هستیم و مذاکرات به خوبی هم پیش می‌رود، دلیلی ندارد با یک مربی دیگر صحبت کنیم.

سرپرست تیم ملی والیبال درخصوص این که اگر سرمربی جدید تیم ملی علاقه‌ای به کار با سیچلو نداشته باشد، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ گفت: اگر این اتفاق صورت بگیرد، ما باید قرارداد جدیدی با سیچلو امضا کنیم چرا که قرارداد قبلی او برای دستیاری لوزانو و به عنوان کمک مربی تیم ملی والیبال بوده است. ما نمی‌خواهیم شخصی را به سرمربی تحمیل کنیم و سرمربی مختار است که تصمیم بگیرد چه شخصی به عنوان دستیار کنارش باشد. اگر بخواهیم مربی‌ای را تحمیل کنیم، ترجیح می‌دهیم او یک مربی ایرانی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا