ورزشی

واکنش دایی به بیانیه استقلالی ها

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: آخرین بازی نیم فصل با یک تیم خیلی خوب بازی داریم. کادر فنی، مدیریتی و تماشاگران آن خوب هستند. امیدوارم نیم‌فصل را با برد به پایان برسانیم.

وی افزود: بازی قبلی ما مقابل استقلال در جام حذفی بسیار سنگین بود و با توجه به اینکه بازی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید شرایط برای ما سخت شد. در این هفته نتوانستیم کار تاکتیکی کنیم ولی با توجه به برنامه‌ای که در پیش گرفتیم، سعی کردیم تیم را ریکاوری کنیم تا آماده دیدار فردا شویم. تمام تلاش ما این است که یک بازی خوب انجام دهیم و هر ۳ امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی نفت تهران در مورد انجام بازی در هوای آلوده تهران گفت: باید این شرایط را تحمل کنیم. نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم. ما در این هوا نفس می‌کشیم، کار می‌کنیم و زندگی می‌کنیم. همان‌طور که شما گفتید باید برای سلامت ورزش کنیم، اما ورزش ظاهراً باعث می‌شود سلامت‌مان در هوای آلوده به خطر بیفتد اما کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم.

دایی در مورد حساسی بازی مقابل تراکتورسازی گفت: این مسابقه ۶ امتیازی است و ان‌شاءالله ما پیروز می‌شویم تا به تراکتورسازی بچسبیم و بتوانیم با یک رتبه خوب نیم‌فصل را به پایان برسانیم.

وی در مورد اینکه تیم نفت آیا به اهداف مدنظرش دست یافته است خاطرنشان کرد: مطمئناً اهداف ما چیز دیگری است، ولی تا همینجا خدا کمک کرده و ما بر اساس شرایط و وضعیتی که داریم اهدافمان را دنبال می‌کنیم در حال حاضر در بالای جدول حضور داریم و جزو ۴ تیم نهایی جام حذفی هستیم. اگر شرایط مان بهتر بود الان وضعیت‌مان به شکل دیگری بود.

دایی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس خواهان جذب ایگور پراهیچ است و این بازیکن با مربیان پرسپولیس ناهار خورده است، عنوان کرد: ناهار خوردن یک مسئله طبیعی است؛ چراکه آنها از یک کشور هستند. مشکلی با این موضوع نداریم ما در باشگاه‌مان هیچ کسی را به زور نگه نمی‌داریم. میز مذاکره همیشه باز است. ایگور جزو بچه‌های خوب تیم ما بوده، اما او همچنان مثل ۴-۳  هفته گذشته مصدوم است این بازیکن در حال حاضر به کرواسی رفته و کار درمانش را دنبال می‌کند. از این بابت مشکلی نداریم.

سرمربی نفت تهران در مورد بحث جدایی ایمان مبعلی گفت: قبل از بازی قبل هم در مورد این مسئله صحبت کردم ما با هیچ کدام از بازیکنانم مشکل نداریم و همه آنها بهترین انتخاب را می‌کنند. نفت تیم خود ایمان مبعلی است و قطعاً بهترین تصمیم را برای آینده‌اش می‌گیرد.

وی در مورد تقویت تیم در نیم فصل دوم گفت: دوست داریم تیم را تقویت کنیم تا شرایطمان بهتر شود، اما این مسائل به شرایط باشگاه بستگی دارد. متأسفانه شرایط ما آن‌طور که باید باشد، نیست که اهداف بزرگتری را دنبال کنیم. بعد از دو بازی که پیش رو داریم جلسه می‌گذاریم تا مشکلاتمان حل شود، بیشتر مشکل ما با سایر تیم‌های لیگ برتری مشکل مالی است و غیر از آن چیز دیگری نیست.

دایی در مورد بیانیه‌هایی که باشگاه استقلال علیه او صادر کرده گفت: من بیانیه‌ها را نگاه نمی‌کنم و نگاه هم نخواهم کرد. برایم این مسئله مهم نیست. من حرف خودم را می‌زنم و هر موقع حقی پایمان شود صحبت می‌کنم. همه عالم و آدم می‌دانند حرف حق را زده‌ام. عکس‌العمل آنان کنار زمین بیانگر همه چیز است و این مسائل مستند است. نیازی نیست که صحبت کنیم.

وی ادامه داد: فیلم‌هایی هم به دست من رسیده که خیلی چیزها را نشان می‌دهد. اگر لازم باشد آنها را در اختیار مردم قرار می‌دهم، متأسفانه یکسری اتفاقات رخ می‌دهد که برخی تصور می‌کنند مردم از چیزی خبر ندارند یا اینکه ما نمی‌دانیم و نمی‌بینیم. همیشه گفته‌ام فوتبال را به خاطر سالم بودنش دوست دارم که به جامعه نشاط می‌دهد. اگر روزی خودم حس کنم که نمی‌توانم در راستای این هدف کار کنم، حضور در فوتبال را کنار می‌گذارم و قیدش را می‌زنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا