شورای شهر

فرهنگ تهران در سراسر کشور گسترش می یابد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  حجت الاسلام ناصحی در مراسم تکریم معاون اسبق امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان این که شهر تهران ابرشهری است که باید به مقوله فرهنگ دقت و توجه بیشتری کند، تصریح کرد: تهران پیشانی کشور است و گسترش فرهنگ در آن باعث می شود که در سایر استان ها نیز به این مهم توجه های لازم صورت گیرد

وی با اعلام این که امروز بیش از ٢٨٠ شهرداری در کشور وجود دارد، اظهار کرد: متاسفانه قریب به ٢۵ شهرداری تنها در سطح کشور دارای معاونت اجتماعی و فرهنگی هستند که بسیار تاسف بار است.

عضو شورای شهر با بیان که در تهران متولی فرهنگی زیاد داریم، ادامه داد: ده ها سازمان و نهادهایی که در شهر تهران وجود دارد که خودشان را مسئول فرهنگی می دانند اما اگر بگوییم که تهران یک متولی شش دانگ در مورد مسائل فرهنگی ندارد حرف گزافی نیست.

وی در پایان گفت: در قسمت فرهنگی تنها شهرداری را در میدان عمل می بینیم و علاقه مندیم که همه نهادها در کنار هم قرار بگیرند تا شاهد اتفاقات بزرگی در زمینه فرهنگی باشیم.

ناصحی با بیان این که بحث تغییر، موضوع مهمی است، خاطر نشان کرد: در تغییر و جابه جایی، برکاتی وجود دارد و باید از زحمات حجت الاسلام امرودی به خاطر زحمات دوره خدمتش تقدیر و تشکر کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا