شورای شهر

تکذیب ادعای تندگویان/پلیس راهور هیچ قراردادی با نمایشگاه‌ها ندارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در سیصد و جهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از اظهارات اعضای شورای شهر در کاهش ترافیک تهران، اظهار داشت: باید هر سازمان به وظایف خود به درستی اقدام کند، چرا باید ۴۳۰ هزار موتورسیکلت کاربراتوری در شهر تهران پلاک‌گذاری شود. 

وی افزود: ۲ میلیون و ۱۵ هزار تا موتورسیکلت آلوده‌کننده هوا در سطح شهر تهران تردد می‌کنند و موجب ایجاد رفتارهای پرخطر، آلودگی هوا و حتی ترافیک می‌شوند. 

سردار مهماندار بیان داشت: خیلی از مسائل را نباید پلیسی حل کنیم، بلکه باید هریک از دستگاه‌ها به وظایف اصلی خود عمل کنند و درنهایت، رو به حل کردن مسائل به روش پلیسی برویم. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بیان داشت: حتماً کاستی‌هایی در حوزه پلیس نیز وجود دارد، ولی همه آنها مربوط به پلیس نمی‌شود و دیگر دستگاه‌ها نیز در این موارد ذینفع هستند. 

وی تأکید کرد: مسئله ما مسئله اعتبار نیست، ولی آن بخشی که مهم است، حمایت‌ها و پیگیری موارد و قوانین است. 

وی گفت: تهران نیازمند نظم است و با ۲ میلیون موتور و حدود ۵ میلیون خودرو با بی‌نظمی‌ها و مشکلات متعددی مواجه هستند. 

سردار مهماندار درباره برگزاری نمایشگاه آفتاب اظهار داشت: هیچ قراردادی ما با نمایشگاه‌ها نداریم و هیچ پولی نگرفته و اگر قراردادی وجود داشته باشد، پست خود را رها می‌کنم و ما وامدار هیچ کس و هیچ نهادی نیستیم و اگر بدهکار کسی باشیم، نمی‌توانیم در تهران کار کنیم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا