استان

قلع و قمع درختان تا بدهی ۸۶ میلیاردی/جولان شهردار خودسر در آبادان!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عبدالحسین مکوندی عضو شورای شهر آبادان با اشاره به دلایل سوال از شهردار این شهر در صحن شورای شهر گفت: عملکرد شهردار با شورای شهر هماهنگ نیست و آقای شهردار هر کاری را بخواهد بدون هماهنگی با شورای شهر انجام داده و شخصی برای شهر تصمیم می گیرد. 


وی ادامه داد: پرسش ما این است که چرا در ۸۰ روز گذشته که وی سکان شهرداری را بر عهده گرفته است هیچ هماهنگی و همکاری  با شورای شهر انجام نمی دهد. 

مکوندی با بیان اینکه به شهردار آبادان رای اعتماد نداده است، تاکید کرد: براساس قانون شهردار باید دارای برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باشد و انرا به شورای شهر ارائه دهد اما آقای شهردار تاکنون هیچ برنامه ای را به شورا ارائه نداده است. 

عضو شورای شهر آبادان تصریح کرد: عده ای دازای برنامه نبودند و فقط به دنبال انتصاب فرد در شهرداری بودند. برای این کار نیز فشارهایی وارد آمد. 

وی با انتقاد از اینکه شهردار به جای کار عمرانی فقط در حال قطع درختان شهر است، گفت: اعضای شورای شهر هیچ اطلاعی از قطع درختان ندارند، حتی موضوع انتقال پارک بانوان از محل قدیم به جدید هم به اطلاع شورا نرسیده است. 

مکوندی به موضوع بدهی های شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری آبادان در حال حاضر ۸۶ میلیارد تومان بدهی دارد که ۲۰ میلیارد تومان آن مربوط به حق بیمه کارکنان آن است. 

عضو شورای شهر آبادان افزود: امروز شهردار با درخواست ۴ نفر از اعضای شورای شهر باید به سوالات پاسخ دهد و در مورد موارد مطرح شده شفاف سازی کند. 

وی در مورد هزینه های سنگین غذای اعضای شورای شهر گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد و فاکتور غذای اعضای شورا مشخص است. برخی به دنبال فضا سازی سیاسی هستند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا