ورزشی

از دیدگاه وزیر به فوتبال لذت بردم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده مشهد گفت: فردا یک بازی بسیار حساس و مهم برابر پدیده داریم. آنها هفته قبل جلوی پرسپولیس خوب بازی کردند. آنها را به خوبی آنالیز کرده ایم و با احترام به آنها نگاه می کنیم. تمام تلاش ما این است که با انرژی مثبت به زمین برویم و سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره لیست خروجی تیمش گفت: بعد از بازی با پدیده یک جلسه با آقای افتخاری و آقای فریبا برگزار می کنیم و درباره لیست ورودی و خروجی صحبت می کنیم تا به نتیجه برسیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که از زمان بازی با تراکتورسازی چه صحبت‌هایی را با بازیکنانش کرده، گفت: ما نیمه اول بازی با پیکان و نیمه دوم با تراکتورسازی خیلی بد بوده‌ایم. ما باید اعتماد به نفس را به بازیکنانمان برگردانیم. یک ایراد داریم و باید تلاش کنیم تا این ایراد را برطرف کنیم. ایراد مربوط به این است که ما جلو می‌افتیم ولی نتیجه را در اواخر بازی از دست می دهیم. ما این توانایی را داریم که تا دقیقه ۹۵ هم توانایی گلزنی داریم. پس باید روی دفاع کار کنیم و از فردا باید شاهد این مسئله باشیم.

او ادامه داد: ما سعی کردیم برنامه تیم را برای بازیکنان شرح دهیم. تمرینات خوبی را در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم. باید در ساختار دفاعی انقدر خوب باشیم تا با یک گل هم پیروز شویم و لازم نباشد دو گل بزنیم. بهترین دفاع از همان بالا شروع می شود و باید متحدتر باشیم. بزرگترهای تیم در این مسیر به ما کمک کردند. با مسائل جانبی هم کار نداریم و متاسفانه باید بگویم که جدا از بحث فنی، به این فکر می‌کنم که بازیکنانم را چطور از فضای مجازی جدا کنم. متاسفانه فضای نه چندان زیبایی در فضای مجازی وجود دارد. تمام تلاشم این است که توسط بزرگترها فضای خوبی را ایجاد کنیم. آن موقع که ما بازی می کردیم، فضای مجازی وجود نداشت. آن دوره چند مرد سال آسیا و ۱۹ لژیونر ایجاد کرد. این فضا انرژی منفی‌ای را به بازیکنان می دهد. از گروه آنالیز و خبری خودمان متشکرم که گزارش‌های مربوطه را به من می دهند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اولتیماتوم هیات مدیره، گفت: ما درباره هیات مدیره در نیم فصل قطعا تحولاتی خواهیم داشت. من چند روز پیش به خدمت وزیر رفتم و باید بگویم خیلی از دیدگاه او به فوتبال لذت بردم. رئیس هیات مدیره و مدیرعامل‌مان حامی ما هستند. یکی دو مورد فضای ناهنجار در هیات مدیره داریم که به آن در نیم فصل رسیدگی می‌کنیم. یک سری هم الگو دنبال می‌کنیم تا ببینیم چقدر از اعضای هیات مدیره‌های جهان مشهور هستند. از مالدیو شروع می‌کنیم تا به بارسلونا برسیم و ببینیم چه تعداد از اعضای هیات مدیره به خودشان اجازه می‌دهند درباره تیم صحبت کنند. من حاصل دسترنج خودم و کار خبرنگاران هستم. اینجا فوتبال بازی می‌کنیم خارج از مباحث سیاسی. فوتبال بازی می‌کنیم تا هواداران خوشحال شوند. من خیلی در این مدت تحمل کردم و فکر می‌کنم اگر در این دو هفته لطمه خوردیم، حاصل اتفاقات اخیر بود.

منصوریان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ملاقاتش با وزیر باعث دلگرمی او شده است، گفت: نه، حرف من چیز دیگری است. در یک مسیر باید آماده تنه خوردن باشید. اگر بعد از توکل به خدا یک جایی به این نتیجه رسیدی کار سخت است، با برادرانت به خانه می روید و در را قفل می کنید. در این هنگام یکی از برادرانتان با چاقو می زند به پهلوی شما. این اتفاق امسال افتاده است. گودرزی هم ادبیات وزیر فعلی را داشت به دور از چالش. من اول یک راه سنگین هستم. شما حضور من در استقلال را با سایر دوستان مقایسه کنید. تعداد چالش های ایجاد شده برای من را با سایر دوستان مقایسه کنید. بهترین پناهگاه تیم خودتان است. وقتی در تیم فضای ناهنجار است چه می شود کرد؟ من اول فصل گفتم اسم کسانی که به تیم لطمه بزنند را می گویم و شاید مجبور شوم نام آنها را نیم فصل ببرم چون به هوادار قول داده ام. منکر این نمی شوم که ۴ بازی را می‌شد ببریم. فضای بازی ما با پدیده است و بعد از آن باید به مصاف نفت و سپاهان برویم. نمی‌خواهم راجع به سایر فضاها صحبت کنیم.
وی درباره لیست خروجی و ورودی تیمش و مذاکره با مبعلی گفت: ما یک لیست را قطعا خواهیم داشت. هیچ صحبتی با مبعلی نکرده‌ایم. هیچ پیغامی نه به او و نه دیگران نداده‌ایم. علت اینکه تا الان چیزی درباره لیست نگفته‌ام، این است که اطمینان ندارم فردای دادن لیست، این لیست در مطبوعات منتشر نشود. در کل با افتخاری جلسه خواهم گذاشت و خیلی محرمانه لیست را به او می دهم.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به بهبودی شرایط تیمش ندارد، بیان کرد: اگر امید نداشتیم، زندگی نمی کردیم. تیمم را می شناسم. دو سال سخت تر از این را رد کرده ام. پارسال چلانده شدم و رد شدم. قطعا این تپه‌ها را رد می‌کنیم و به هیچ عنوان هم یک متر از عقایدمان عقب نشینی نمی کنیم.
وی در واکنش به این سوال که آیا کسی را قرار است به کادرفنی تیمش اضافه کند، عنوان کرد: ما به کادرمان کسی را اضافه نمی‌کنیم. از شما می‌خواهم در این فضا از مربیان‌مان دفاع کنیم. در سال ۷۳، فریبا و عبداللهی مربیان من بودند. بابازاده چندین سال مربی بوده است. خرمگاه با من در نفت بهترین دستیار بود و رقابت جدی با حسینی ذوب آهن داشت. استیو جونز یک بدنساز حرفه‌ای است. دو سه عضو در کادرفنی و آنالیزمان داریم که در مسیر رشد هستند. حالا شما بیایید و پشت سر من را ببینید. یک مقدار جوانمردی نیست که حرف از تمرین دهنده خارجی در تیم ما شود. طراحی تمرینات تیم ملی در دست ما بود. ما ان شاءالله از این فضا رد می شویم.
منصوریان در پایان و در پاسخ به سوالی درباره غایبان تیمش، گفت: ما محروم نداریم. یک خبر خوب دکتر نوروزی داد. روزبه چشمی و وریا به زودی به جمع ما اضافه می شوند و محسن کریمی و میثم مجیدی هم ان‌شاءالله تا چهار روز آینده به جمع ما اضافه می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا