مدیریت شهری

دفاعیه معاون شهردار از شهر آفتاب

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سیدمازیار حسینی در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه تولیدات داخلی در صنعت مترو، در خصوص مجتمع ایستگاهی ولی‌عصر (عج)، اظهار داشت: ساخت مجتمع ایستگاه ولیعصر (عج) در میدان ولیعصر (عج) اقدام بزرگی است و ظرف یک ماه آینده عملیات عمرانی این مجمتع ایستگاهی به پایان رسید.

وی ادامه داد: اگر ایستگاهی پتانسیل ایجاد مجتمع ایستگاهی داشته باشد، از این پتانسیل استفاده خواهیم کرد و درآمدهای آن صرف هزینه‌های مترو می‌شود.

وی به ظرفیت تولید داخلی در صنعت مترو اشاره کرد و گفت: معتقدیم که قطعات داخلی را در صنعت مترو جوانان ایرانی می‌توانند بسازند.

وی درباره برگزاری نمایشگاه الکام در سئول نیز اظهار داشت: توافق میان سایت نمایشگاه‌ها، شهرداری، شورای شهر و دولت وجود دارد که این افراد در سایت نمایشگاه سئول دیگر نمایشگاهی برگزار نشود.

وی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه در سئول باعث افزایش ترافیک و قفل شدن معابر اطراف می‌شود و این ترافیک برای ساکنان آن منطقه و اهالی شهر تهران مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی بیان داشت:‌ برخی دوری مسیر نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب را علت عدم استقبال می‌دانند ولی با توجه به وجود مترو و دیگر دسترسی‌های ایجاد شده برای نمایشگاه شهر آفتاب مشکلی در عبور و مرور وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا