استان

جزئیات انفجار شب گذشته اهواز/آمار کشته ها و مجروحان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سید فتح اله هاشم نژاد  با اشاره به انفجار شدید در یک ساختمان ۴ طبقه در منطقه باغ شیخ اهواز که منجر به تخریب منازل کنار آن شد، گفت: در این حادثه که در حدود ساعت ۶ بعد از ظهر  روز گذشته رخ داد، متأسفانه یک زن ۴۵ ساله کشته شد و ۱۰ مصدوم توسط عوامل امدادی هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. 

 
وی با بیان اینکه در عملیات امدادی این حادثه، ۲۵ امدادگر و نجاتگر خبره حضور داشتند، افزود:این حادثه در منطقه باغ شیخ، بین شهید ادهم و گندمی رخ داد و علت آن انفجار گاز شهری بود که عوامل امدادی به سرعت به محل اعزام شدند. 
 
رئیس جمعیت هلال احمر اهواز ادامه داد: بر اثر این حادثه، یک ساختمان ۴ طبقه، دو تا ساختمان ۲ طبقه و دو منزل ویلایی تخریب شدند که میزان خرابی منازل همجوار اغلب به صورت ۱۰۰ درصد است. 
 
هاشم نژاد با بیان اینکه بر اساس اطلاعاتی که یکی از افراد ساکن در منطقه به ما داد، عوامل امدادی توانستند یک زن ۴۵ ساله را که متاسفانه بر اثر شدت انفجار فوت کرده بود، از زیر آوار خارج کنند. 
 
وی با اشاره به اتمام عملیات جستجو و نجات در این حادثه تصریح کرد: در این عملیات ۲ خودروی نجات، ۳ دستگاه آمبولانس، ۲۵ نجاتگر و تیم سگ های زنده یاب حضور داشتند و در دو مرحله عملیات جستجو و نجات را انجام دادند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا