استان

اورژانس از کارتن‌خواب همدانی رضایت‌نامه دارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین دکتر حبیب معصومی  با بیان اینکه امدادگران فوریت‌های پزشکی هیچ‌گونه وظایفی در این راستا ندارند، افزود: امدادرسانی به بیماران و م

صدومان از جمله وظایف فوریت‌های پزشکی است و رسیدگی به وضعیت بی‌خانمان‌ها در زمره فعالیت‌های اورژانس اجتماعی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مأموران فوریت‌های پزشکی که حین شناسایی این کارتن‌خواب در نظر داشتند او را به بیمارستان انتقال دهند، با مقاومت وی روبرو می‌شوند.

معصومی خاطرنشان کرد: ضمن مقاومت این فرد، نیروهای فوریت‌های پزشکی اقدام به گرفتن اثر انگشت و امضا از وی مبنی بر رضایت کامل او برای انتقال نیافتنش به بیمارستان می‌کنند.

وی اضافه کرد: در صورتی‌که کسی تمایل به بستری شدن در بیمارستان نداشته باشد مأموران فوریت‌های پزشکی نمی‌توانند او را مجبور به انجام کاری کنند.

معصومی با تأکید بر اینکه جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها و ساماندهی آنها از جمله وظایف شهرداری و بهزیستی است، عنوان کرد: فوریت‌های پزشکی هیچ‌گونه وظایفی نسبت به جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها ندارد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه این نخستین مورد سرمازدگی در سالجاری بوده است، یادآور شد: فوریت‌های پزشکی در صورتی‌که با مصدومان و حادثه‌دیدگان در استان مواجه شوند، موظفند آنها را به بیمارستان انتقال دهند اما زمانی‌که خود افراد تمایلی به این امر نداشته باشند از آنها امضا و اثرانگشت دریافت می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا