سیاسی

محکومیت انفجار استانبول توسط وزارت خارجه

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان انفجارهای تروریستی استانبول ترکیه که منجر به کشته و مجروح شدن دهها تن از شهروندان این کشور شد را قویا محکوم کرد.

بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای  وزارت امور خارجه کشورمان ضمن ابراز همدردی با ملت، دولت و بازماندگان حادثه تروریستی استانبول ترکیه اظهار داشت: ادامه و استمرار اقدامات تروریستی در کشور دوست و همسایه ترکیه و دامن زدن به موج خشونت و ناامنی در این کشور موجب تاسف و نگرانی عمیق  است و  مقتضی  است در  برابر اراده و زبان واحد تروریست ها و افراط گرایان که همانا توسل به خشونت عریان و وحشت آفرینی مرگبار است، پاسخی قاطع و پیامی یکسان از سوی همه کشورهای منطقه و جهان به تروریست های خشونت طلب داده شود.

بهرام قاسمی در ادامه تاکید کرد: امروزه تروریسم و دهشت آفرینی به تهدیدی فراگیر علیه همه کشورها تبدیل شده و مبارزه با آن هم راهکاری جز عزم و اجماع جهانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره  آمادگی دارد تا با همکاری همه کشورها اقدامات لازم  را برای مقابله همه جانبه با تروریسم و افراطی گری به عمل آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا