مدیریت شهری

تمهیدات شهرداری منطقه۱۳ در سه بخش تجهیزاتی ،عمرانی و برنامه ای مدارس

با توجه به فرارسیدن ماه مهر و تمهیدات شهرداری منطقه۱۳ در سه بخش تجهیزاتی، عمرانی و برنامه ای مدارس، اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه با اشاره به فعالیت ۱۴۳ مدرسه در این منطقه گفت: با توجه به تمهیدات شهرداری منطقه برای بازگشایی مدارس ، کلیه امور تجهیزاتی و عمرانی و برنامه ای انجام شده است که بدین ترتیب ، تمامی تمهیدات برای شروع آرام و ایمن ماه مهر تدارک دیده شده است.

وی افزود: آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مدیران منطقه در مدارس منتخب این منطقه برگزار و زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته می شود.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص تمهیدات ترافیکی این منطقه اظهار داشت: برای کنترل ترافیک نخستین روز های ماه مهر و همچنین رفت و آمد ایمن و مطمئن دانش آموزان ، اقدامات مختلفی شامل نصب تابلو های هشدار دهنده ترافیکی، ترسیم خط کشی عابر پیاده و نوشتاری، اصلاح هندسی و… صورت گرفت.

رحمان زاده در خصوص امور تجهیزاتی مدارس ادامه داد: با توجه به اعلام آموزش و پرورش منطقه ، کمبود ها و کاستی مدارس شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شد.

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به رویکرد این منطقه در امور عمرانی تصریح کرد: مرمت آسفالت معابر نزدیک مدارس و ایزوگام پشت بام آنها بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته، به اجرا درآمد.

به گفته وی در شاخه برنامه ای نیز آموزش بازیافت و آموزش های شهروندی برای دانش آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تدارک دیده شده است.

شهردارمنطقه ۱۳ پیرایش فضای سبز مدارس و شستشوی فضاهای این اماکن و اهدای لوازم التحریر را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا