شورای شهر

طرح تفصیلی و اجحاف حقوق شهروندان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پرویز سروری در تذکرات پیش از دستور سیصد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز دانشجو، اظهار داشت: باید در این روز چهره بدعهدی امریکا را نشان داد و دیپلماسی غیرقابل اعتماد آمریکا مشخص شود و مدیران این بدعهدی آمریکا را زیر سوال ببرند و اجازه ندهند حقوق ملت ایران تضعیف شود. 

وی ادامه داد: مرحله نخست ساماندهی هوشمند تنقیحی به صورت آزمایشی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران رونمایی شد و در آینده‌ای نزدیک در صحن شورا نیز رونمایی خواهد شد و در مسائل حقوقی و نظارتی شورا بسیار تأثیرگذار است و این اقدام بعد از سه سال تلاش و کار شبانه‌روزی به نتیجه رسیده است. 

سروری افزود: بودجه سال آینده توسط دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است ولی متاسفانه با نمایندگان مجمع تهران در این خصوص جلسه‌ای نداشته‌ایم و از ریاست شورا درخواست داریم که جلساتی با نمایندگان تهران در مجلس داشته باشیم تا بتوانیم درمورد بافت فرسوده و دیگر موارد و مشکلات شهر تهران تصمیم‌گیری و بودجه لازم شهر تهران را تامین کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران افزود: مشکلاتی با ایجاد طرح تفصیلی برای شهروندان ایجاد شده است و در بعضی مواقع در حق آنها اجحاف می‌شود.

وی بیان داشت: افرادی که قبل از اجرای طرح تفصیلی مجوز گرفته و شروع به کار کردند با اجرای طرح تفصیلی با مشکلاتی مواجه شده که باید در این خصوص تمهیدات لازم اتخاذ شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا