شورای شهر

انتقاد اقبال شاکری از وضعیت اسکان دانشجویان/در هر اتاق ۱۰ دانشجو زندگی می کند!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اقبال شاکری در تذکرات پیش از دستور سیصد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز دانشجو، اظهار داشت: خوابگاه‌های دانشجویی در شأن دانشجویان نیست و استانداردهای لازم در این فضاها لحاظ نمی‌شود. در هر اتاق دانشجویی، حدود ۵ تا ۱۰ دانشجو زندگی‌ می‌کنند که این موضوع باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: خوابگاه‌های متأهلی نیز که با توجه به اینکه در حال ترویج ازدواج‌های دانشجویی هستیم، وجود ندارد و باید تصمیمی در این خصوص اتخاذ شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: مراکز ورزشی و رفاهی متناسب دانشجویان وجود ندارد و دانشجویانی که فارغ‌التحصیل می‌شوند، اشتغالی در شأن آنها وجود ندارد که البته معضل اشتغال در کشور وجود دارد.

شاکری گفت: تا به این لحظه بودجه عمرانی دانشگاه‌ها تخصیص داده نشده است و باید حداقل معیشت را برای اساتید دانشگاه‌ها با ایجاد فعالیت‌های علمی و دانشگاهی فراهم شود.

وی گفت: ما به ساخت پروژه آرش اسفندیاری نیز انتقاد داشته‌ایم و آنها اعلام کرده بودند که با مشارکت بخش خصوصی این پروژه ساخته می‌شود اما اکنون ۵۰ میلیارد تومان از بودجه شهرداری تقاضا کردند و در آن زمان اطلاعات خلاف واقع دادند و عکس آن عملی شد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پروژه آرش اسفندیاری در تقاطع ولیعصر- نیایش در حال ساخت است که ترافیک زیادی را در آنجا به وجود آورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا