ورزشی

تارقلی‌زاده: شوخی من را با تاج جدی نگیرید

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی تارقلی‌زاده گفت: ما ۶ کنفدراسیون داریم که کونکاکاف، کاف و اقیانوسیه نیز شامل آن می‌شود. ما از لحاظ درسی لول‌های یک ، دو و سه را داریم که شامل پرولایسنس می‌شود. AFC از نظر تدریس بهترین رنک را در کنفدراسیون‌ها دارد.

وی درباره صحبت‌های تاج نیز گفت: من با آقای تاج شوخی کردم و شوخی‌مان را جدی نگیرید. ما دوستیم و من موضع متفاوتی نسبت به ایشان ندارم و شما عجله کردید. فوتسال ایران بهترین تیم آسیاست و نمی‌دانم چرا این قسمت را در مراسم انتخاب بهترین‌ها برداشته‌اند. من درباره فوتبال نظری نمی‌دهم اما همیشه بهترین فوتسالیست از بین فوتسالیست‌های ایرانی انتخاب شده و امسال هم این جایزه به فوتسالیست‌های ایرانی تعلق گرفت.

رییس دپارتمان فوتسال آسیا درباره اهدای جایزه حسن‌زاده نیز گفت: شما از کجا می‌دانید که حسن‌زاده جایزه‌اش را نگرفته است؟ معمولا برای اهدای جوایز محلی را تعیین می‌کنند یا اگر واقعه یا مسابقه‌ای مهم باشد، در آن جایزه بهترین بازیکن یا جوایز تیمی را تقدیم می‌کنند. اگر واقعه مهمی در پیش رو باشد ما به کنفدراسیون اعلام خواهیم کرد تا طی مراسمی جایزه را بدهند. آقای حسن‌زاده جایزه‌اش را گرفته است.

وی درباره بازی ایران و سوریه نیز گفت: در آن بازی میزبان سوریه بود اما این قضیه مربوط به فوتبال است و حوزه فعالیت من فوتسال است. پس این سوالات نباید از من پرسیده شود و من در رابطه با آن نظری نمی‌دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا