اجتماعی و فرهنگی

آخرین وضعیت مطالبات شهرداری از دولت/پول فروش شهروند و شهر آفتاب کجا هزینه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: اولویت دیگر بودجه سال ۹۶ توجه به مترو و حمل و نقل عمومی است و امیدواریم امسال دولت توان بیشتری برای کمک به این حوزه داشته باشد.

آخرین وضعیت پیگیری مطالبات شهرداری از دولت

دوستی در پاسخ به پرسشی در خصوص سرانجام پیگیری های کمیته سه نفره شورا برای وصول مطالبات شهرداری از دولت گفت: این مطالبات باید به تایید ذی حسابی و وزارت اقتصاد و دارایی برسد. مذاکرات همچنان با دولت ادامه دارد و به نظر می رسد سرانجام این مطالبات در قالب تهاتر پرداخت شود.

دو پروژه عمرانی در سال ۹۶ آغاز می شود

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه آیا امسال نیز در بودجه شهرداری پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد، گفت: حتما باید دو پروژه در سال آینده آغاز به کار کنند و در بودجه نیز پیش بینی خواهد شد. نخست ادامه اتوبان صیاد که تونلی به طول ۹ کیلومتر است و همچنین تکمیل کمربند شرق تهران با پروژه بزرگ شهید شوشتری که این دو پروژه در بودجه و یا در قالب فاینانس و یا BOT دیده خواهد شد.

دوستی در خصوص افزایش بودجه سال ۹۶ شهرداری به میزان ۲۲ هزار میلیارد تومان گفت: چنین موضوعی مورد تایید اعضای شورای شهر نیست. اعضای شورا با افزایش بالای بودجه موافق نبوده و معمولا هر ساله افزایشی معادل تورم سالیانه برای پرداخت حقوق ها و هزینه های جاری پیش بینی می شود امسال نیز مانند هر سال چنین افزایشی را در بودجه شاهد خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا