اجتماعی و فرهنگی

مترو حال و هوای«ربیع الاول» می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  محمد بنی حسن، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شریف و پرخیر و برکت ربیع‌الاول گفت: ویژه برنامه‌های شمیم رحمت با معرفی خصلت‌های پیامبر با محوریت اخلاق و مهربانی به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه برگزار می شود. 

وی به فضا سازی محیطی ایستگاه‌ها و واگن‌های مترو همزمان با فرارسیدن ربیع الاول اشاره کرد و افزود: به مناسبت این ماه فضای ایستگاه‌ها و سر در قطارها مزین به نام رسول خوبی‌ها شده است.
بنی حسن ادامه داد: برگزاری جشن در ۳ ایستگاه منتخب مترو، اجرای موسیقی آیینی و سنتی، نصب سازه حجمی بزرگ در ایستگاه امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌های فرهنگی به مناسبت این ایام است.                                                     
معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه مترو با برگزاری جشن ایستگاهی به استقبال میلاد پیامبر اکرم (ص) خواهد رفت خاطرنشان کرد: در ۲۰ ایستگاه مترو کتاب هایی با موضوع سیره حضرت رسول (ص) به مسافران معرفی می شود. همچنین نمایشگاه عکس و کارگاه ترکیبی نقاشی، خوشنویسی و  پوستر با موضوعات متنوع در ایستگاه‌های منتخب  برپا خواهد شد.
بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو، وی از برپایی میزهای مشاور در ۱۰ ایستگاه منتخب خبر داد و گفت: مراسم تقدیر از فعالان قرآنی، فرهنگی و خانواده شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌های مترو در این ایام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا