ورزشی

واکنش شمسایی به انتخاب بهترین های آسیا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین وحید شمسایی در مورد پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل شهروند ساری در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: اگر به نتیجه نگاه کنید، به نظر می‌رسد که پیروزی سختی را کسب کردیم ولی ما مثل تمام بازی‌های گذشته خود، موقعیت‌های گلزنی فراوانی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. حتی اگر دروازه‌بان حریف هم توپ‌ها را نمی‌گرفت، خودمان گل نمی‌زدیم. اتفاق عجیبی است که تیمِ وحید شمسایی در نیم‌فصل اول تنها ۳۰ گل زده است، در حالی که تیم‌های من در سال‌های گذشته، تا این مقطع از فصل ۷۰ گل هم می‌زدند.


وی با اشاره به قرار گرفتن تیمش در رتبه پنجم جدول گفت: به جز گیتی‌پسند که بحثش جداست، ۳ تیم دیگر بالای جدول هم مثل ما برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند. ۱۳ هفته سخت باقی مانده و تمام تیم‌های بالانشین تلاش می‌کنند در پایان فصل جام قهرمانی را به دست بیاورند.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی درباره جذب یک بازیکن برزیلی تصریح کرد: کار ما با این بازیکن تقریباً تمام شده و قرارداد را هم برای او ایمیل کرده‌ایم. بلیت و ویزا تهیه شده تا این بازیکن روز ۲۴ آذر به ایران بیاید و در تست پزشکی شرکت کند. اگر مشکلی پیش نیاید، با همین بازیکن به توافق نهایی می‌رسیم.

شمسایی در مورد انتخاب علی‌اصغر حسن‌زاده به عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۶ گفت: به او تبریک می‌گویم. حسن‌زاده بازیکن بزرگی است و ناراحت هستم که او را در تیمم ندارم. همه بازیکنان ما خوب هستند ولی حسن‌زاده، تافته جدا بافته است.

وی در پایان، با اشاره به برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان با روسیه و اینکه روسیه‌ای ها تنها ۶ بازیکن حاضر در جام جهانی را به ایران آورده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اسپانیا و ایتالیا هم تغییر نسل داده‌اند و روسیه هم همین رویه را در پیش گرفته است. ما نسبت به جام جهانی فقط محمد طاهری را نداریم. به نظرم این بازی برای هر دو تیم خوب و مفید خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا