شورای شهر

حکیمی پور:تعهدی برای عذرخواهی از اعضای شورای شهر نداده ام

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  احمد حکیمی پور در سیصد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: طبق قانون مذاکرات اعضای شورا باید علنی بوده و به اطلاع عموم مردم برسد ضمن اینکه کتمان اطلاعات از سوی اعضا تخلف محسوب می شود. 

 
وی افزود: روز یازدهم آبان ماه گزارشی از سوی شهردار تهران در صحن علنی شورا مطرح شد و قرار شد مسائل مرتبط با واگذاری املاک نجومی به برخی از اشخاص تا مشخص شدن دقیق بررسی ها مسکوت مانده و تمام مسائل به صورت کتبی مورد پیگیری قرار گیرد. 
 
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توضیحات مطرح شده پیرامون واگذاری املاک نجومی از سوی شهردار تهران اظهار کرد: در جلسه ای که شهردار تهران در صحن علنی شورا حضور یافت این مقام مسئول یک ساعت و ۳۰ دقیقه توضیحات خود را مطرح کرد و این در شرایطی بود که اعضا تنها به مدت ۲۰ دقیقه توانستند سوالات خود از شهردار را مطرح کنند. 
 
حکیمی پور با بیان اینکه به هیچ وجه از توضیحات شهردار تهران در جلسه یازده آبان قانع نشدم تصریح کرد: پس از اینکه از توضیحات شهردار تهران قانع نشدم موضوع را به صورت مکتوب مطرح کرده و طی نامه ای که به مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نوشتم از وی خواستم علاوه بر در اختیار قرار دادن فیلم جلسه گزارش شهردار تهران که به صورت پاورپوینت در شورا مطرح شده بود را نیز در اختیار من قرار دهند. 
 
وی ادامه داد: جواب رئیس شورای شهر تهران در این رابطه امروز به دست من رسیده و درپاسخ اعلام شده که به دلیل طرح برخی از مسائل انتشار این فیلم به صلاح نیست. 
 
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مباحث مطرح شده پیرامون لزوم عذرخواهی وی از اعضای شورای شهر تهران به دلیل انتشار برخی از اسناد مرتبط با املاک نجومی اذعان کرد: در جلسه ای که به صورت غیر علنی با حضور اعضا شورا برگزار شد هیچ تصمیمی مبنی بر عذر خواهی من گرفته نشد و من تعهدی به عذر خواهی ندادم. 
 
حکیمی پور تاکید کرد: اقدامات من به صورت قانونی انجام شده و اکنون به کاری که کرده ام افتخار می کنم و در خواستم از اعضای شورا این است که پارلمان را به حاشیه نبرده و اجازه دهند جلسات شورا بر اساس روال منطقی پیش رود. 
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر قرار بر عذرخواهی باشد باید این عذرخواهی از سوی تمام اعضای شورا از مردم باشد گفت: اگر قرار باشد عذرخواهی شود این عذرخواهی باید از طرف تمام اعضای شورا به دلیل قصور در انجام فعالیت نظارتی خود باشد. 
 
حکیمی پور با طرح خواسته ای از رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: درخواست من از مهدی چمران این است که نتیجه جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران را منتشر کرده تا مردم نیز در جریان قرار گیرند که چه کسی راستگو است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا