سیاسی

شهیدان وقایع حله و نیروگاه کرکوک شهدای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری در نامه‌ای به رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از وی خواست شهیدان وقایع تروریستی حله و نیروگاه کرکوک طبق ضوابط آن بنیاد، در عداد شهدای انقلاب اسلامی محسوب شوند و تاکید کرد که زنده نگه داشتن راه این شهیدان و حمایت از خانواده آنها، وظیفه همه ما است.

متن نامه حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای شهیدی
ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران

سلام علیکم

اقدامات ضدبشری افراطیون تکفیری در خاک عراق که برخی از زائران خداجو را که از مراسم عبادی و معنوی اربعین حسینی(ع) بازمی‌گشتند، در آتش کینه و عصبیت ضد اسلامی خود به شهادت رساندند، بار دیگر عزم ملت ایران را بر مقابله با تروریست‌ها و ریشه‌های فکری و حامیان سیاسی بین‌المللی آنان، راسختر کرده است.

زنده نگه داشتن راه این شهیدان و حمایت از خانواده آنها وظیفه همه ماست. لازم است بنیاد شهید در اسرع وقت، توجه به عزیزانی را که در وقایع تروریستی حله و نیروگاه کرکوک به شهادت رسیده‌اند، طبق ضوابط آن بنیاد، در عداد شهدای انقلاب اسلامی محسوب و توفیق خدمت به خانواده آنان را به کارنامه خدمات بنیاد شهید بیفزاید و ظرف یک ماه اقدامات انجام شده را گزارش نماید.

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا