اجتماعی و فرهنگی

اعتراف رئیس سازمان حج به کاستی های ستاد اربعین

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سعید اوحدی گفت: امسال با توجه به حضور بیش از ۲ میلیون نفر از زائران کشورمان و زائرانی از ۳۵ کشور حماسه بسیار باشکوه و زیبایی ثبت شد.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به تلاش مردم کمیته های ۱۳ گانه ستاد مرکزی اربعین برای برگزاری این حماسه باشکوه گفت: به طور یقین ما در ستاد مرکزی اربعین و در کمیته‌های اجرایی کاستی‌هایی داشتیم که برای برای رفع آن در سال آینده، تلاش می‌کنیم.

وی درباره حوادث تروریستی اخیر در حله عراق و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان گفت: به هر حال دشمن بعد از شکست‌های بسیار سنگینی که در موصل و حلب متحمل شد و پس از آن حماسه بسیار زیبا و باشکوه اربعین با عزت تحقق پیدا کرد به دنبال این بود که آن حرص و کینه و در واقع زبونی خودشان را به یک شکلی نشان دهد.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی هم پس از هر عملیات و پیروزی رزمندگان ما، دشمن به دنبال آن بود تا با عملیات تروریستی شکست خود را جبران کند اما در پایان با عزت و سربلندی برای جمهوری اسلامی ایران، خون شهدا دامن آنها را گرفت.

اوحدی گفت: اکنون هم خون شهدای مظلوم حادثه حله دامن مجموعه تکفیری تروریستی داعش را خواهد گرفت و ان‌شاءالله ملت و ارتش‌های عراق و سوریه در میدان‌های جنگ با پشتیبانی مدافعان حرم، پاسخ دندان شکنی را به آنها خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا