اجتماعی و فرهنگی

جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکرهای ۱۵ شهید گمنام

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین طی اعلام روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروی‌های مسلح؛ در آستانه عزاداری در دهه آخر ماه صفر پیکرهای شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در بیش از ۱۱ استان  کشور تشییع و به خاک سپرده خواهند شد. استان تهران نیز در ۹ نقطه میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکر شهدا به این شرح است:
 
بوستان گلزار (منطقه ۱۵)

شب وداع با پیکرهای دو شهید روز یکشنبه ۷ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی و با سخنرانی حاج حسین الله‌کرم همراه خواهد بود. مراسم تشیع نیز روز دوشنبه ۸ آذرماه از ساعت ۹ صبح از میدان خراسان به سمت انتهای ۱۷ شهریور – پارک گلزار با سخنرانی سرلشکر رحیم صفوی برگزار خواهد شد.

بوستان انقلاب شهرک استقلال(منطقه۲۱)

شب وداع با پیکرهای این دو شهید روز یکشنبه ۷ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد الزهراء شهرک استقلال برگزار می‌شود. پیکرهای دو شهید گمنام روز دوشنبه ۸ آذرماه از ساعت ۹ صبح از چهار راه صدف تهرانسر به سمت شهرک استقلال تشییع و به خاک سپرده خواهد شد. 

دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مفتح

روز شنبه ۶ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی شب وداع با پیکر یک شهید گمنام برگزار خواهد شد. همچنین پیکر این شهید روز یکشنبه ۷ آذرماه از ساعت ۹ صبح از میدان شهرری به سمت میدان معلم  تشییع و در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مفتح آرام خواهد گرفت.

بوستان امام خمینی(ره) نعمت آباد (منطقه۱۹)

روز یکشنبه ۷ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء مسجد امام حسین (ع) واقع در خیابان شهید رضایی برای وداع میزبان پیکر دو شهید گمنام خواهد بود. پیکرهای این شهدا روز دوشنبه ۸ آذرماه از ساعت ۹ صبح از مسجد امام جعفر صادق(ع) به سمت بوستان امام خمینی (ره) تشییع و به خاک سپرده خواهند شد. 

بوستان بنفشه مشیریه(منطقه۱۵)

روز سه شنبه ۹ آذرماه مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء  میزبان پیکر دو شهید گمنام خواهد بود. پیکرهای دو شهید گمنام روز چهارشنبه ۱۰ آذرماه تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

سرآسیاب ملارد

شب وداع با پیکرهای دو شهید روز یکشنبه ۷ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) ملارد برگزار خواهد شد. پیکرهای این شهدا روز دوشنبه ۸ آذرماه از ساعت ۹ صبح از حسینیه امام حسن مجتبی(ع) تا پارک امام خمینی (ره) ملارد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد. 
 

کوی دانشگاه تهران

روز شنبه۶ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد کوی دانشگاه شب وداع با پیکر یکی شهید برگزار خواهد شد. همچنین پیکر این شهید گمنام روز یکشنبه ۷ آذرماه تشییع و به خاک سپرده خواهد شد. 

تیپ مکانیزه ۲۰رمضان نزسا

پیکر یک شهید گمنام روز دوشنبه ۸ آذرماه تشییع و به خاک سپرده خواهد شد. 

دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب

روز جمعه ۵ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان(عج) میزبان پیکرهای دو شهید گمنام خواهد بود.  این شهدا روز شنبه ۶ آذرماه از ساعت ۹ صبح از مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت میدان معلم تشییع و به خاک سپرده خواهد شد. 

لازم به ذکر است در دانشگاه جامع امام حسین (ع)  تشییع و تدفین شهدای گمنام  به علت عدم هماهنگی تا اطلاع ثانوی منتفی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا