ورزشی

پذیرایی یاران سردار در شب یخی روسیه/بایرن در اندیشه فتح روستوف

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین با انجام بازی‌‌ در گروه‌های یک تا ۴ دور پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به پایان می‌رسد. در این شب تکلیف صعود برخی تیم‌ها از قبل مشخص شده و تنها برای کسب موقعیت بهتر در گروه با هم رقابت می‌کنند.

چند تیم نیز در تکاپو هستند تا مجوز صعود خود را به دست آورند.در گروه یک آرسنال انگلیس میزبان پاری‌سن‌ژرمن فرانسه است. لودوگورتس بلغارستان نیز از بازل سوئیس استقبال می‌کند.

آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل ۹ و ۶ به مرحله بعد صعود کرده‌اند. بازل با یک امتیاز و تفاضل گل ۶- در رده دوم است. لودوگورتس نیز با یک امتیاز و تفاضل گل ۹- نیز در چهارم جای دارد.

در این گروه ناپولی ایتالیا به استقبال از دیناموکیف اوکراین می‌رود و بنفیکا پرتغال میهمان بشیکتاش ترکیه است.

در این گروه ناپولی و بنفیکا که به ترتیب تفاضل گل ۲ و یک دارند، با ۷ امتیاز تیم‌های اول و دوم گروه هستند. بشیکتاش با ۶ و دیناموکیف با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قراردارند.

در گروه سوم بارسلونا اسپانیا راهی اسکاتلند می‌شود تا در میهمانی سلتیک شرکت کند.منچسترسیتی انگلیس نیز در آلمان میهمان بورسیامونشن‌گلادباخ است.

پپ گواردیولا، سرمربی کنونی سیتیزن‌ها و مربی ۳ سال گذشته بایرن، بعد از چند ماه بازگشتی اجباری به آلمان خواهد داشت.

در این گروه بارسلونا با ۹ امتیاز تیم‌ نخست است. منچسترسیتی، بورسیامونشن‌گلادباخ و سلتیک به ترتیب با ۷، ۴ و ۲ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قراردارند.

در گروه ۴ بایرن مونیخ آلمان راهی روسیه خواهد شد تا باواریایی‌ها در میهمانی یاران سردار آزمون یعنی تیم روستوف روسیه شرکت کنند.در بازی رفت تیم روسی ۵ بر صفر بازنده شد.

از همین گروه اتلتیکومادرید اسپانیا در ویسنته کالدرون به استقبال از آیندهوون هلند خواهد رفت.

در این گروه اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ با ۱۲ و ۹ امتیاز صعود کرده و بر سر تیم نخست گروه رقابت دارند.

آیندهوون و روستوف هر دو یک امتیازی بوده اما به خاطر تفاضل گل ۵- و ۷- در رده‌های سوم و چهارم حضور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا