مدیریت شهری

فروش طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی ممنوع

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد رستگاری گفت: طی ۲۴ ساعته گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز، منطقه ۴ آلوده ترین نقطه شهر تهران بوده است.

وی افزود: بعد از منطقه ۴، پایگاه سنجش آلودگی هوا در شهر ری، بد ترین وضعیت را گزارش می دهد.

معاون پایش اداره کل محیط زیست استان تهران با بیان اینکه گروه های حساس طی امروز و فردا در فضای باز حاضر نشوند خاطرنشان کرد: به علت شدت آلودگی هوا، به گروه های حساس از قبیل خردسالان، سالمندان، زنان باردار و افراد بیمار توصیه می شود از ترددهای غیر ضروری در خیابان ها خودداری کنند.

رستگاری با ارائه توضیحاتی در رابطه با اعداد اعلامی در رابطه با شاخص آلودگی هوا تصریح کرد: بر اساس دسته بندی های صورت گرفته، زمانی که شاخص آلودگی هوا بین ۱۰۱ تا ۱۵۰ قرار داشته باشد هوا برای گروه های حساس ناسالم است و اگر این عدد به ۱۵۱ تا ۲۰۰ برسد، برای کل اقشار جامعه هوا آلوده اعلام می شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران پایتخت طی روز گذشته اظهارکرد: پس از تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا در روز گذشته، مقرر شد محدویت های طرح ترافیک در مناطق زوج و فرد اعمال شود و زنگ ورزش مدارس نیز برگزار نشود.

معاون پایش اداره کل محیط زیست استان تهران تاکید کرد: در حال حاضر هیچ آرم طرح ترافیک روزانه ای در تهران فروخته نمی شود و این روند طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

رستگاری در خصوص وضعیت فعالیت معادن شن و ماسه اذعان کرد: علاوه بر تعطیلی معادن شن و ماسه، مراکز تولید بتن و کارخانه های تولید آسفالت نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا