ورزشی

سلطانی فر:همایش غیر ضروری ممنوع

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان عصر دیروز (شنبه) با حضور مسعود سلطانی‌فر برگزار شد.


وزیر ورزش در این جلسه با تاکید بر فصل‌الخطاب بودن قانون برای مدیران این وزارتخانه اظهار داشت: قانون اهداف، اختیارات  و وظایف وزارت ورزش و جوانان بعد از تایید کمیسیون اجتماعی دولت به زودی در هیئت دولت طرح خواهد شد.

سلطانی‌فر با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۵ به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری گفت: ضرورت عمل به فرمایشات رهبری بر همگان روشن است و وظیفه تمام مدیران رعایت و حفظ بیت المال است.

وی با اشاره به همایش متعددی که در سطح ورزش و جوانان برگزار می‌شود، عنوان کرد: برگزاری این همایش باید مطابق آیین‌نامه باشد و از برگزاری همایش غیرضروری خودداری شود.

وزیر ورزش وجوانان با اعلام تشکیل اتاق فکر در بخش‌های مختلف وزارتخانه، هدف آن را مشارکت بیشتر و بهتر نخبگان، پیشکسوتان و صاحب نظران اعلام کرد و افزود: این رفتار و عملکرد صحت کار ما را بالا می‌برد و حضور دانشگاهیان، قهرمانان، پیشکسوتان و افراد در بخش‌های مختلف ورزش و جوانان، کمک و همراه من و سایر مدیران وزارت ورزش و جوانان است.

سلطانی‌فر همچنین از مجموعه معاونان و مدیران ورزش خواست در استان‌ها و مناطق محروم حضور بیشتری داشته باشند و گزارش‌های ارزیابی آنها از عملکرد مدیران استانی در اختیار وی  قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا