ورزشی

مارسی خواهان جذب انصاری‌فرد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین کریم انصاری فرد پیشنهادی برای تمدید قرارداد از باشگاه پانیونیوس دریافت نکرده است. به همین دلیل به نظر می‌رسد این بازیکن به زودی از این تیم جدا شود. تیم‌های زیادی تاکنون پیشنهاد خود را برای جذب کریم انصاری فرد به باشگاه پانیونیوس اعلام کردند.

باشگاه فاینورد هلند بسیار مصمم است تا هر طور شده انصاری فرد را در ژانویه و یا پایان فصل به  خدمت بگیرد. این تیم هلندی در خط حمله خود با مشکل مواجه شده و نیاز مبرمی به یک مهاجم گلزن دارد. به همین خاطر روی کریم انصاری فرد، مهاجم ملی‌پوش ایرانی دست گذاشته است. در صورتی که انصاری‌فرد به فاینورد بپیوندد، چهارمین ایرانی تاریخ لیگ این کشور خواهد شد. پیش از او علیرضا جهانبخش، عقیل اعتمادی و رضا قوچان‌نژاد در تیم‌های هلندی بازی کردند.

امروز (شنبه) گاتزتای یونان خبر داد سران مارسی فرانسه نیز به جمع مشتریان انصاری فرد اضافه شدند. این تیم فرانسوی به تازگی مالک جدید خود را شناخته و مک‌درموت آمریکایی، باشگاه مارسی را خریده تا بتواند در این باشگاه بتواند سرمایه‌گذاری  کند. همچنین رودی گارسیای فرانسوی، سرمربی پیشین تیم‌های رم ایتالیا و لیل فرانسه نیز هدایت این تیم را بر عهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا