ورزشی

۳ پیشنهاد خارجی برای ملی‌پوش فوتسال ایران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بازیکن تیم ملی فوتسال و تاسیسات دریایی درباره‌ پاداش‌های دریافتی بازیکنان پس از جام جهانی تصریح کرد: وزارت ورزش به قول خود عمل کرد و پاداش ما را داد، آنها قرار بود پنج هزار دلار پرداخت کنند که این مبلغ را به صورت ریالی به حساب ما واریز کردند. در مجموع ۱۸ میلیون تومان از طرف وزارت ورزش به بازیکنان قرار بود اهدا شود که یک میلیون و هشتصد هزار تومان آن بابت مالیات کسر شد و در مجموع ۱۶ میلیون و دویست هزار تومان به هر کدام از ما پاداش دادند. البته هنوز کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال پاداش‌هایی که قول داده بودند را پرداخت نکرده اند.

سنگ‌سفیدی در ادامه درباره وضعیت باشگاه تاسیسات دریایی در مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: ما نسبت به دیگر تیم‌ها به دلیل مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان خیلی زودتر شروع کردیم. وقتی در این مسابقات نتیجه نگرفتیم باعث شد که در لیگ هم با مشکل روبه‌رو شویم.

وی بیان کرد: همچنین از تیم ما بازیکنان ملی زیادی جدا شدند و بازیکنان جدید جای آنها را گرفت و به همین دلیل نیاز به زمان داریم. ما با شروع لیگ بعد از چند هفته به روال خوب خود بازگشتیم ولی پس از تعطیلی دوباره شرایط تیم بهم خورد.

بازیکن تیم ملی فوتسال و تیم تاسیسات دریایی با بیان این‌که بازیکنان در تلاشند که تیم را به شرایط آرمانی خود بازگردانند، گفت: ما باید تلاش کنیم که تاسیسات دریایی به تاسیسات همیشه قهرمان تبدیل شود. شما می‌توانید باشگاهی مثل منچستریونایتد را ببینید که با آن همه عنوان قهرمانی با بحران روبه‌رو شده است.

وی در پایان با بیان این‌که پس از جام جهانی با سه پیشنهاد از باشگاه‌های اروپایی روبه‌رو شده بود، تصریح کرد: پس از جام جهانی پیشنهاداتی از کشورهای اروپایی داشتم ولی به خاطر این‌که با تاسیسات قرارداد داشتم به آنها جواب مثبت ندادم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا