شورای شهر

صحن شورا جای دعوا نیست/هر دو جناح سیاسی تندرو دارند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین جلسه علنی ۳۰۴ شورای شهر تهران که سه شنبه گذشته برگزار شد حواشی زیاد را به دنبال داشت و اسماعیل دوستی یکی از اعضایی بود که انتقادات زیادی را به این حواشی و اتفاقات وارد کرد.

 

اسماعیل دوستی در گفت و گو با خبرنگار شوراآنلاین در خصوص اینکه جو شورا چرا اینقدر متشنج شده است، گفت:واقعا من خودم به شخصه متاسفم هستم و این جای نگرانی دارد.من فکر می کنم بعضی از اعضا از هر دوطرف می خواهند شورا را سیاسی کنند که این موضوع اصلا درست نیست. شورا جای بحث و گفت و گوهایی است که به درد شهر تهران بخورد نه دعوا و مجادله سیاسی!

 

وی ادامه داد:هر دو طیف سیاسی حاکم بر شورا اعضایی دارند که خیلی تندرو هستند و باید کمی آرام تر شوند. چرا که این تندروی ها هیچ فایده ای ندارد و به درد هیچ کس نمی خورد.ما آمده ایم تا مسائل تهران را بررسی کنیم و پس از آن برای حل آن بیندیشم. این دعواها چه مشکلی را حل می کند جز آنکه برای شورا حاشیه درست شود.من امیدوار هستم تا مانند سال های گذشته در این دوره فکر اعضا فقط معطوف به شورا باشد و به این حواشی فکر نکنند.

 

عضو شورای شهر در خصوص اینکه شورای پنجم چه آرایشی خواهد داشت، گفت:هیچ چیزی معلوم نیست. انتخابات شوراها با انتخابات مجلس تفاوت های زیادی دارد. به شخصه دوست دارم آدم هایی وارد شورا شوند که واقعا از تمام لحاظ خوب و مفید باشند و برای شهر تهران مثمر ثمر باشند و بتوانند به شهر و شهروندان خدمت کنند.

 

اسماعییل دوستی در خصوص اینکه آیا عملکرد شوراآنلاین خوب بوده است یا خیر گفت:واقعا من سایت شوراآنلاین را خیلی دوست دارم چرا که واقعا توانسته  نسبت به عمر کمی که داشته گام های بزرگی بردارد و امیدوار هستم تا همین روند را ادامه دهد و برای بهتر شدن شورا سعی و تلاشش را بیشتر کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا