مدیریت شهری

آغاز تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اقبال شاکری درباره تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین اظهار داشت: فرمانداری تهران نامه‌ موافقت با تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین را به شهرداری منطقه ۱۱ ارسال کرده است. 

وی افزود:‌بر این اساس، تمام بهانه‌ها و مماشات با رفع تخلف از پاساژ علاءالدین برطرف شد و راه‌های گریز از اجرای حکم بسته شد.

شاکری بیان داشت: فرمانداری تهران نیز نامه‌ای به شهردار منطقه ۱۱ برای شروع عملیات تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین ارسال کرده است. 

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران افزود: تمام مواردی که به صورت مهندسی، شهرداری تهران برای تخریب این طبقه آماده کرده بود، در این نامه آورده شده است. 

وی افزود: شهرداری منطقه ۱۱ از امروز وارد عملیات تخریب طبقه هفتم علاءالدین می‌شود. با پیگیری‌های صورت‌گرفته، بالاخره حکم قانونی تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین اجرایی شد و امیدواریم در این مسیر بتوانیم گام‌های مؤثری برداریم. 

شاکری یادآور شد: باید با تخلف‌های صورت گرفته، در مهلت کوتاهی برخورد شود و در مورد پرونده پاساژ علاءالدین، فرمانداری تهران نیز پس از چندین جلسه‌ای که گذاشت، متوجه شد که فضاسازی‌ و اعلام فشارها در این خصوص بی‌خود بوده است. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا