اجتماعی و فرهنگی

رئیس سازمان میراٍث فرهنگی کیست؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  با توجه به انتشار اخباری مبنی بر معرفی زهرا احمدی پور به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در شبکه‌های مجازی ــ ضیایی‌پرور مدیر کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی به تسنیم گفت: ما نیز این خبر را از شبکه‌های مجازی شنیدیم و تا این لحظه به طور رسمی فرد مورد نظر به عنوان ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری معرفی نشده است.

وی در ادامه بیان داشت: کما اینکه بنده نیز پیام این شبکه‌های مجازی را برای یکی از مسئولان مطلع ارسال کردم و وی در جواب پیام بنده یک ان‌شاءالله فرستاد و این در حالی است که شب گذشته متوجه شدیم که رئیس‌جمهور یک خانم را برای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتخاب کرده است ولی هنوز از نام و عنوان این فرد اطلاع رسمی نداریم.

مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی با اشاره به اینکه هنوز به طور رسمی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام نشده است، گفت: شنیده‌ها حاکی از ریاست یک خانم بر منصب این سازمان است و پیش‌بینی می‌شود رئیس‌جمهور فردا در هیئت‌دولت این فرد را معرفی کند.

ضیایی‌پرور در پایان خاطرنشان کرد: با این وجود به محض اینکه به طور رسمی رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام شود ما نیز متعاقبا آن را رسانه‌ای خواهیم کرد. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا