اجتماعی و فرهنگی

قیمت طلا افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین به نقل از رویترز، در حالی که در آستانه انتخابات هفته آینده ریاست جمهوری در آمریکا و همزمان با کاهش اختلاف رای دو نامزد اصلی اشتها برای خرید طلا افزایش یافته است، قیمت فلز زرد امروز در بالای ۱۳۰۰ دلار روندی افزایشی داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۳۰۳ دلار و ۴۰ سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز ۰.۱ درصد افزایش داشت و به ۱۳۰۴ دلار و ۳۰ سنت رسید.
طرفداران هیلاری کلینتون با نگرانی چشم به نظرسنجی هایی دوخته اند که نشان می دهد نامزد دموکرات با فاصله ای ناچیز از دونالد ترامپ جمهوری خواه پیش است. دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه، در روزهای آخر رقابتی تنگاتنگ را در برخی ایالت های کلیدی در پیش دارند.
همچنین امروز قرار است آمارهای ماهیانه از بازار کار آمریکا منتشر شود. اقتصاددانان شرکت کننده در نظرسنجی رویترز انتظار دارند تعداد فرصت های شغلی در ماه اکتبر ۱۷۵ هزار مورد افزایش یافته باشد، در حالی که این رقم در ماه سپتامبر ۱۵۶ هزار مورد بود. ارزش سهام های آسیایی در روز جمعه کاهش داشت.
وی تی بی کپیتال، شعبه سرمایه گذاری دومین بانک بزرگ روسیه اعلام کرده که قصد دارد در طی ۳ سال آینده حجم داد و ستد طلای خود را دو برابر کند.
حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز پنجشنبه ۰.۴۷ درصد افزایش داشت و به ۹۴۹.۶۹ تن رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا