شورای شهر

سخنان شاکری درباره نقد غیرمنصفانه مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجتبی شاکری درباره مسائل پیش آمده در سیصد و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران و تذکر درباره امضای ۱۳ نفر از اعضای شورا به قوه قضاییه برای آزادی مدیرمسئول سایت معماری نیوز، گفت: در صحن شورا یک طرف من آقای مسجدجامعی می نشیند و یک طرف آقای حکیمی پور. من در شورا به ایشان گفتم شما باید بعد از صحبت های جانسوز خانم آباد بگویید در جهت اصلاح امور می خواستید کاری کنید و دچار خطا شدید و لذا عذرخواهی کنید.

وی با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران گفت: به نظرم می رسد این مسیر و جریان از بیرون شورا وارد می شود، برای اینکه بتوانند در مدیریت شهری اخلالی ایجاد کنند که کارکرد انتخاباتی بیشتر دارد.

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران افزود: فعلی که با گناه آغاز شده باشد با هتک شخصیت و حرمت افراد به نتیجه نمی رسد. چند ماه پیش هم که آقای انصاری موضوعی را درباره مدیریت شهری مطرح کردند گفتم شما تیر اول را انداختید و مسئولیت بقیه چیزها با شماست.

شاکری گفت: به نظرم می رسد آن تیری که شش ماه قبل انداخته شد و من تذکر دادم تا به امروز همین طور دارد تکرار می شود. البته من همه کسانی را که دیروز نامه آزادی را امضا کردند مغرض نمی دانم و شاید تقوای فردی داشته باشند اما موجی از بیرون می آید و تبدیل به یک موضوعی می شود و بقیه را در یک رابطه رفاقت و عاطفی با خودش می برد.

وی ادامه داد: این موج می تواند تبدیل به پروژه ای شود که عوارضش را شما دیدید. با این حال در این جلسه تهدید برای مدیریت شهری تبدیل به فرصت شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا