شورای شهر

آخرین وضعیت لیست اصولگرایان برای انتخابات شورای پنجم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران در خصوص لیست انتخاباتی اعضای شورای شهر تهران برای شرکت در پنجمین دوره شورا گفت: اعضای اصولگرای شورای شهرتهران برای ارائه لیست انتخاباتی خود هنوز به اجماع نرسیده و تنها صحبت هایی پیرامون حضور برخی از اعضا در این لیست مطرح شده است.

وی افزود: با توجه به ماه های باقیمانده تا زمان اتمام شورای چهارم شهر تهران، بدون شک اعضا تمام تمرکز خود را به بحث خدمت به مردم شهر معطوف کرده و به دنبال این نخواهیم بود که با طرح مسائل حاشیه ای از جمله ارائه لیست انتخاباتی از وظایف خود کوتاهی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با ارائه توصیه ای به اعضای حال حاضر شورای شهر خاطر نشان کرد: بدون شک داشتن تخصص و صلاحیت مهمترین مشخصه یک عضو برای حضور در شورای شهر است و افرادی که دارای این خصوصیات هستند می توانند رأی مردم را با خود به همراه داشته باشند.

چمران از احتمال حضور اعضای فعلی شورای شهر تهران در پارلمان پنجم پایتخت خبر داد و گفت: با توجه به تخصصی که اکنون اعضای شورای شهر تهران در مدت زمان حضور خود در شورا کسب کرده اند، بدون شک حضور آنها در لیست انتخاباتی دو طیف اصلاح طلب و اصولگرای شورا دور از دسترس نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا