شورای شهر

تقی پور:مردم انتظار حرف حق دارند، نه افترا و دروغ

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رضا تقی پور پس از ارائه گزارش شهردار تهران در خصوص پرونده واگذاری املاک، با بیان اینکه خوشحالیم که امروز با این بحث‌ها قرار است حواشی این پرونده جمع شود زیرا مردم از ما انتظار خدمت دارند، اظهار کرد: اگر مردم به ما رای دادند انتظار دارند که پشت تریبون حرف حق بزنیم نه دروغ و افترا و شایعه و تهمت را علیه همکاران و مسئولان و مدیران شهری منتشر کنیم.

وی افزود: یکی از اعضا گفتند که چرا شهردار در زمان اعلام این اسناد چرا سکوت کرده بودند، باید به آنها بگویم وقتی یک پرونده به قوه قضائیه می‌رود ایجاد شائبه‌های دیگر برای پرداختن به این مسئله تنها منجر به تهیه خوراک و ایجاد شبهه برای رادیوهای بیگانه است و لاغیر.

تقی پور با اعلام اینکه برخی اعضای شورا تنها به رسانه‌های بیگانه گوش می‌دهند و توجه می‌کنند اما صدا و سیمای داخلی را نمی‌بینند و از آن کانال ها اخبار را پیگیری می‌کنند، تصریح کرد: گفته شد که چرا شهردار گزارش را یک سویه ارائه می‌کند و باقی گوش می‌دهند، سوال من این است مگر به چه روش دیگری این گزارش‌ها را اعلام می‌کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه چه دلیلی دارد که برخی اعضا حرف‌های بی مبنا را اینگونه مطرح می کنند، عنوان کرد: دو ماه است که هر چه بلد بودید انجام دادید. هر چه داشتید در اختیار رسانه‌ها گذاشتید. در انتشار دروغ و افترا و شایعه کوتاهی نکردید، آیا چیز دیگری بلد بودید که نکرده باشید؟

وی با انتقاد از اینکه مدت دو ماه است که اذهان عمومی را تشویش کردید، تاکید کرد: اگر نظرات قوه قضایی و به طور کل نظام را قبول ندارید، بروید با هر کسی که می‌خواهید مصاحبه کنید تا شنیده شوید. اما به دوستانتان توصیه کنید اطلاعات فیش‌های حقوقی را در اختیار قوه قضائیه قرار دهند تا اگر یک یا ۵ هزار نفر هستند حساب شان از مدیران خدوم دولت جدا شود. متاسفانه ذهن مردم از مدیران دولتی مشوش هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا