شورای شهر

تاریک و روشن های پایتخت از زبان صابری/اینجا هیچکس به فکر نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی صابری گفت: در کمیسیون های مختلف شورای شهر تهران تاکید ویژه ای به موضوع مناسب سازی پایتخت برای تردد آسان جانبازان و معلولان شده است.

وی افزود: با وجود تاکید ویژه صورت گرفته از سوی اعضای شورای شهر تهران در رابطه با مناسب سازی شهر اما هنوز وضعیت چندان مناسبی در این حوزه نداریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران رسیدن به شهر دسترس پذیر را یکی از اهداف اصلی شهرداری تهران دانست و خاطرنشان کرد: رسیدن به شهر دسترس پذیر از جمله برنامه های شهرداری تهران به حساب می آید اما شهر تهران همچنان تا رسیدن به شهر دسترس پذیر فاصله زیادی دارد.

صابری به راه اندازی شورای مشورتی از سوی شهردار تهران اشاره کرد و گفت: اگر چه در شورای مشورتی نظرات معلولان و جانبازان مورد استفادده قرار می گیرد اما انتظار ما این است که شورای عالی معلولان زیر مجموعه معاونت های ریاست جمهوری به تصویب رسیده و راه اندازی شود.

وی در خصوص احکام صادر شده در خصوص برخی از پروژه های شهری که تخلف مالک در آنها محرز است تصریح کرد: در برخی پروژه های شهری نظیر علاء الدین که تخلف مالک در آن به اثبات رسیده، شهرداری باید نسبت به اجرای احکام تاکید ویژه ای داشته و هیچ وقفه ای در اجرای حکم ایجاد نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا